XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Verdomme gister niet kunne trainen. Powrcage staat namelijk buiten. En het regende echt te hart. Nu wil ik gaan trainen, maar heel de tuin is veranderd in 1 grote plas water. t*ring zooi.
Ga zo wel trainen, maar met kaplaarzen aan.

H4RDK00R! :hedbang:

Verdomme gister niet kunne trainen. Powrcage staat namelijk buiten. En het regende echt te hart. Nu wil ik gaan trainen, maar heel de tuin is veranderd in 1 grote plas water. t*ring zooi.

say whut xD

Focking bloeduitstortingen over hele schouders ???
Last van me hamstring :(

Orthodontist die een beugel niet normaal kan afstellen. Voor de 3e keer en ho maar dat ik ga betalen deze keer, zal daar is ff herrie gaan schoppen straks :)

Stoer he..

hahahahha sterkte bro (L)

Zet dat ding ook gewoon eens binnen :P

Khad vroeger een beugel toen ik 13-14 was. Toen gingen slotjes eruit en had ik me nachtbeugel nooit ingedaan, nu zijn me tanden weer vergroeid dus moet die me nachtbeugel weer anders zetten, maar dat lukt hem niet en moet wel betalen.

no wai

benen zijn helemaaaal stijf

• Topic Starter Topic Starter
Niet zo veel klagen, kan me niets stoerders voorstellen dan zonder shirt, squatten in de stromende regen.

ik heb ****ing veel buikpijn en weet niet waarom :(

Mijn (hete) bazin die zelfmoord probeerde te plegen gisterenavond wel. Klote.

Met wie moet ik nou praten daarover?
Mijn exen vermoorden mensen en één van de weinige meisjes waar ik het mee kan vinden probeert zelfmoord te plegen. Potverdomme.

Dit is wel erg ****ed up ja. Je kan wel met mij praten maar dat is nooit zo fijn als irl

alweer slechte borsttraining :(

Terug
Naar boven