MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Godver 35 minuten aan de lijn gehangen bij het OM.
Krijg eerst een amper nederlandssprekend mokkel aan de lijn, was blij dat ik na 10 min eindelijk werd doorgeschakelt, had ze verkeerd doorgeschakeld.
Ze probeert weer door te schakelen, gaat goed.
Ik kom bij een nederlandssprekend iemand aan de lijn, na 10 minuten blijkt dat ze mij wéér moet doorschakelen.
Ik word doorgeschakeld, krijg ik weer dat domme niet nederlandssprekende wijf aan de lijn !!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gelijk maar een klacht ingediend en advocaat ingehuurd die alles doet.

mong*len daar bij het OM..

Helpdesk medewerkers zijn doorgaans inderdaad niet de meest heldere lichten is mijn ervaring.

Helpdesk medewerkers zijn doorgaans inderdaad niet de meest heldere lichten is mijn ervaring.

Ik heb drie maanden mailverkeer en telefoontjes gehad met mijn zorgverzekeraar, omdat ze er een chaos van maakte en mij extra lieten betalen, mijn betalingen verkeerd verwerkte etc. Uren aan de telefoon gehangen en vorige week eindelijk een capabel iemand. Het was echt om te poepen zo dom.

Ik heb drie maanden mailverkeer en telefoontjes gehad met mijn zorgverzekeraar, omdat ze er een chaos van maakte en mij extra lieten betalen, mijn betalingen verkeerd verwerkte etc. Uren aan de telefoon gehangen en vorige week eindelijk een capabel iemand. Het was echt om te poepen zo dom.
Je moet eigenlijk, zodra je door hebt dat je een r*tard aan de telefoon hebt, ophangen en later opnieuw bellen. Duurt even, maar dan na 'n paar keer bellen krijg je wel iemand aan de lijn die niet uit het Pieter Baan ontsnapt is.

Na je werk even slapen, wekker zetten en daar dan door heen slapen. Hele dag verneuqt gelijk :o

• Like
Waarderingen: LM
Je moet eigenlijk, zodra je door hebt dat je een r*tard aan de telefoon hebt, ophangen en later opnieuw bellen. Duurt even, maar dan na 'n paar keer bellen krijg je wel iemand aan de lijn die niet uit het Pieter Baan ontsnapt is.

Wel beetje zonde van telefoon kosten, bovendien moet je dan ook telkens die k*t menu's door lopen.

Wel beetje zonde van telefoon kosten, bovendien moet je dan ook telkens die k*t menu's door lopen.
Moet je wel 'n beetje in context plaatsen: als je een r*tard aan de lijn hebt moet je doorgaans ook nog 'n keer bellen, en hang je er ook meestal lang mee aan de lijn nu net omdat ze retarded zijn. Is inderdaad alleen aan te raden bij gratis nummers, betaalde nummers weiger ik doorgaan te bellen en als het kan ga ik dan ook liever fysiek langs of doe ik het via de mail.

Bij mij gaat 't wel lekker vandaag, helaas wel rustdag, da's dan wel weer zonde.

Kleine jongetjes betasten is geen klein vergrijp hoor viezerik

En dan zou je hopen dat ze je zaak kwijtraken, maar nee hoor, zo'n klein k*tvergrijp, en je mag weer op komen dagen voor de rechter.. :rolleyes:

Weer kleine kindjes betast.. ? Gewichtenjongen, wanneer leer je nou dat dat niet toegestaan is in Nederland?

not aware:(

Net zo hard liggen schijten dat ik er al 20 minuten buikpijn van heb, dafuq.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Terug
Naar boven