- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
He ik ook man. Vind nie zo erg na benen dag jij wel?
Jaman, had verder ook geen school/werk vandaag ofzo. Dusja.
Morgen weer lekker bankeng
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He ik ook man. Vind nie zo erg na benen dag jij wel?

Scarification je huid weg laten snijden als bodyartWTF is dat
---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:18 ----------
klein k*t vergrijp
klein k*t
klein
Scarification je huid weg laten snijden als bodyart

Helpdesk medewerkers zijn doorgaans inderdaad niet de meest heldere lichten is mijn ervaring.
Er werden teveel vrouwen gepua'd.
Hahaha neejohWat de neuk...
krijg een mail van paypal dat mijn account nu gesloten wordt omdat ik op het moment van aanmaak van mijn account niet 18 geweest zou zijn
fking ninjas![]()

Dafuq, hebben ze niks beters te doen

Krijg net een nota van 300 euro van mn dermatoloog pff hopelijk vergoed mn verzekering dit
Ik hoop van niet. Meld dat dan optijd, dan kan ik dat vermelde in het "wat maakte jou dag goed vandaag"

wowowowowowo, ben je onIk hoop van niet. Meld dat dan optijd, dan kan ik dat vermelde in het "wat maakte jou dag goed vandaag"

Anders ga je hier mee op TV en laat je zien hoe je jezelf compleet voor lul zet ?Ik hoop van niet. Meld dat dan optijd, dan kan ik dat vermelde in het "wat maakte jou dag goed vandaag"
Wat heb je eigenlijk tegen Little Daddy?Ik hoop van niet. Meld dat dan optijd, dan kan ik dat vermelde in het "wat maakte jou dag goed vandaag"