XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zit dus boven op wc te poepen en wc papier is op en ben alleen thuis, heb gelukkig geen diarree haha
Ik heb zooitje maar aan handdoek afgeveegd

Wtf zeg effe naar beneden lopen geen optie...nog nooit zoiets van iemand gehoord..gelukkig bwegh

Wtf zeg effe naar beneden lopen geen optie...nog nooit zoiets van iemand gehoord..gelukkig bwegh

Ja maar als die poep tussen je billen zit dat loopt toch hartstikke ongemakkelijk, voor het zelfde geld valt er poep op de grond. Heb al genoeg mensen gehoord die dat mee gemaakt hebben

En een kwak in je face wie dat online zet liegt nog harder dan dat ixxi miljonair is stelletje fantasten zeg.

Interpunctie is onzin het feit alleen al dat we zinnen moeten opvullen met punten komma s en andere zooi om het beter leesbaar te maken is raar ben er zelf geen fan van btw dat interpunctie
tumblr_lx5be8ikLv1qlztkco1_500.gif

Interpunctie is onzin het feit alleen al dat we zinnen moeten opvullen met punten komma s en andere zooi om het beter leesbaar te maken is raar ben er zelf geen fan van btw dat interpunctie

ik ook niet ik vind het altijd wel leuk om iets langer over het lezen van een zin te doen omdat je eerst moet uitvogelen wat er bedoeld wordt dat maakt het lezen een stuk plezieriger en interactiever ik zou zeggen start een petitie tegen leestekens allemaal onnodig die zooi

Waar kan ik voor de interpunctitie tekenen echt schijtzooi man alsof ik niks beters te doen heb dan punten en kommas op plaatsen zetten waar elke debiel wel kan verzinnen dat je ff leespauzes inlast alsof we niet allemaal hebben leren lezen in groep 3 van de basisschool allemaal van die literaire snobs zeker hier het is een bodybuilding forum hoor geen hp de tijd bovendien slijt mijn toetsenbord er alleen maar van

M'n kip smaakt naar kots en ik heb nog 10kg in de vriezer liggen :(

Nog 2 dagen door bikkelen dus Tatt.

Ik snap het niet, als je irl tegen iemand praat doe je dat toch ook zonder interpunctie:scratch: en nog blijf je verstaanbaar:scratch:
Overbodig.

Terug
Naar boven