Limonadebaas
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Probleem is dat ze dan z'n gezicht goed kan zien.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zit dus boven op wc te poepen en wc papier is op en ben alleen thuis, heb gelukkig geen diarree haha
Ik heb zooitje maar aan handdoek afgeveegd
Wtf zeg effe naar beneden lopen geen optie...nog nooit zoiets van iemand gehoord..gelukkig bwegh
En een kwak in je face wie dat online zet liegt nog harder dan dat ixxi miljonair is stelletje fantasten zeg.
Interpunctie is onzin het feit alleen al dat we zinnen moeten opvullen met punten komma s en andere zooi om het beter leesbaar te maken is raar ben er zelf geen fan van btw dat interpunctie
Interpunctie is onzin het feit alleen al dat we zinnen moeten opvullen met punten komma s en andere zooi om het beter leesbaar te maken is raar ben er zelf geen fan van btw dat interpunctie
400g/dag

Ik snap het niet, als je irl tegen iemand praat doe je dat toch ook zonder interpunctieen nog blijf je verstaanbaar
Overbodig.
soms
Oh dan wil chrisje het vast wel overnemen. Kots ontbrak nogM'n kip smaakt naar kots en ik heb nog 10kg in de vriezer liggen![]()
??En een kwak in je face wie dat online zet liegt nog harder dan dat ixxi miljonair is stelletje fantasten zeg.