XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Projectgroep zijn echt de grootste infantiele mongooltjes die op het HBO rondlopen.
Hebben vrijdag iets in moeten leveren, werk dat ik letterlijk 4 keer heb moeten aanpassen omdat een fatsoenlijke Nederlandse zin formuleren teveel gevraagd is.
Dus ik het ingeleverde stuk nakijken, staan er gvd weer tientallen fouten in.
Echt zieke rage hier, morgen gaan er echt doden vallen als we geen voldoende krijgen.

Echt idioten

Ironisch gezien moet ik t dus voor waar aannemen?

Oh en als t wc papier op is kun je beter maandverband gebruiken

Wat8.jpg

Projectgroep zijn echt de grootste infantiele mongooltjes die op het HBO rondlopen.
Hebben vrijdag iets in moeten leveren, werk dat ik letterlijk 4 keer heb moeten aanpassen omdat een fatsoenlijke Nederlandse zin formuleren teveel gevraagd is.
Echt zieke rage hier, morgen gaan er echt doden vallen als we geen voldoende krijgen.

Echt idioten

Ooit eens één keer aangeboden een stuk (in 't Engels) na te kijken voor m'n projectgroep. Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zulk slecht Engels mogen lezen. Volledige verkeerd gebruik van bepaalde termen, zinnen die totaal niet liepen en als kers op de taart (had niet eens iets met de Engelse taal te maken) dacht één van die gasten dat het nodig was om voor elke komma een spatie te plaatsen.

Man, man, man.

Echt idioten

Ooit eens één keer aangeboden een stuk (in 't Engels) na te kijken voor m'n projectgroep. Nog nooit, maar dan ook nooit heb ik zulk slecht Engels mogen lezen. Volledige verkeerd gebruik van bepaalde termen, zinnen die totaal niet liepen en als kers op de taart (had niet eens iets met de Engelse taal te maken) dacht één van die gasten dat het nodig was om voor elke komma een spatie te plaatsen.

Man, man, man.

Dit soort shit is te herkenbaar. En dan dacht ik nog dat ik hoog geleid was en shit.

Groepsopdrachten zijn ****ing ergerlijk

Groepsopdrachten zijn ****ing ergerlijk

Zeg het niet graag, maar ben het volledig met je eens.

Het erge is nog dat de mensen die dus daadwerkelijk wel wat kunnen voor de keuze staan om werk voor 4 man te doen, of mee te gaan met een zinkend schip :sad:

Mijn ****ing diploma, die ik over een half jaar hoop te hebben, is ook geen weergave van mijn eigen prestaties. Nee, het is een weergave van 3,5 jaar geluk of pech hebben, afhankelijk van in welke groep je geplaatst wordt.

Heb dit semester volgesmij ook 2 of 3 groepsopdrachten, gelukkig tellen die maar max. 20% mee en heb ik een pact gesloten met wat zeldzame mede niet-r**ards.

Echt idioten

Iets vergelijkbaar voorgehad. Laatste jaar unief: groepstaak: onze groep bestond uit drie criminologiestudenten en drie psychologiestudenten. Die psychologiestudentes slaagden er maar niet in bij te dragen aan de groepstaak; iedere week kwamen we samen en na drie weken stelden ze alweer ons onderwerp,... in vraag en begrepen ze niet dat ze fouten hadden in hun steekproefsamenstelling,.... Ik werkte toen reeds voltijds en was het kotsbeu. Ben naar de prof gegaan en gezegd:" kijk, ik kan echt niet samenwerken met pubers die er nog niet in slagen een abstract te begrijpen en het onderwerp na drie weken terug willen aanpassen. Ik werk voltijds en kan me niet permitteren iedere keer voor niks samen te komen. Mag ik voorstellen de taak alleen te maken". Prof: ik apprecieer je initiatief maar verwacht dan wel iets heel goed".
Resultaat: mijn taak was na 8 dagen klaar, en ik kreeg 17 op 20. De groep die ik had verlaten had 8 op 20. Het was er nog geen 4 waard: extreem veel methodologische fouten,.... en dat in hun laatste jaar psychologie. Onbegrijpelijk. Groepstaken vind ik oneerlijk en niet meer van deze tijd.

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Mijn ****ing diploma, die ik over een half jaar hoop te hebben, is ook geen weergave van mijn eigen prestaties. Nee, het is een weergave van 3,5 jaar geluk of pech hebben, afhankelijk van in welke groep je geplaatst wordt.

En welke prof je examens corrigeert.
Aan de Ugent is daar een schandaal rond geweest (2 keer)

Wat dat betreft leer je op HBO dus wel hoe de echte wereld werkt: JIJ wordt mede afgerekend op gek*t van je deadbeat collega´s. Waarvan akte ;)

Hahah ik mag gelukkig altijd kiezen met wie ik een groep vorm. Heel ergerlijk als dat niet mag.

Echt idioten

Herkenbaar. Waren het toevallig Limburgers? :D

Gister half rauwe aardappels, vandaag aangebrande aardappels

Moeder staph :roflol:

Hahah ik mag gelukkig altijd kiezen met wie ik een groep vorm. Heel ergerlijk als dat niet mag.

Groepsprojecten zijn echt nasty. Ik heb een groot deel van mijn vakken gefilterd op groepsprojecten. Moest wel tientallen practica in duo's maken maar ik zorgde er altijd voor dat ik met dezelfde zat :roflol:.

Binnenkort een project van 6 maanden met 10-13 man, olé!

Zo moeilijk zijn die groepsprojecten niet, je leert er nog een beetje communiceren van ook. Das best nuttig weetje.

jij moet je bek houden !

not mad

Haha no shit. Ongeveer vier maal bij Limburgers in de projectgroep gezeten, waarvan drie maal de projectgenoten nog geen fatsoenlijke Nederlandse zin konden formuleren. Er zitten ook wel goeie tussen hoor ;)

Leren voor tentamen statistiek heeft mijn dag verdoet, dat terwijl ie zo goed begon.

Iemand typte een keer heart and dishes disease

Terug
Naar boven