- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Dus we mogen niemand meer quoten? Wordt lastig denk ik met bepaalde zinnen aangeven..
zolang je chrisje maar niet quote, gewoon op negeer zetten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus we mogen niemand meer quoten? Wordt lastig denk ik met bepaalde zinnen aangeven..

zolang je chrisje maar niet quote, gewoon op negeer zetten

Van mij wel hoor. was semi serieus
gewoon doen waar je zin in hebt..
Ik snap je wel hoor 
Ja, maar dan krijg je weer andere die zeggen: ja maar ik heb die (een andere) op negeer, dus die niet quote!
Ik zet hem niet op negeer, hij post teveel, anders leest het lastig
ThanksIk snap je wel hoor
![]()
38 users hebben chrisje op negeer, dat zijn wss de meest actieve users van het forum, het is lastiger als je het niet doen dan wanneer je het wel doet

38 users hebben chrisje op negeer, dat zijn wss de meest actieve users van het forum, het is lastiger als je het niet doen dan wanneer je het wel doet
Hmm..will think about it
---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------
OT: DaRock is een troll en loopt overal f*ck onzin te posten
Nieuw chrisje erbij..
daRock is ook materiaal voor op de negeerlijst
He has 2 go
![]()
En chris, dont cry, jij blijft top irritatie
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe iemand zich kan ergeren aan een internet cartoon figuur, zoals chrisje![]()
Hahahaah wtf is dat voor gif. Da ****, ik liet m'n bord bijna van m'n schoot vallen.
Kijk je uit, zonde van je eten haha
Kijk je uit, zonde van je eten haha
Ik heb geen idee van welke film of serie of iets dergelijks hij is, maar ik vind het wel geniaal
---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------
Chrisje, waar kom je vandaan eigenlijk?
Oh, mensen haten op je omdat je daar een beetje zelf voor hebt gezorgd (check je post geschiedenis).
had ik mezelf altijd voorgenomen om niemand op de negeerlijst te zetten
Net gedaan ook al had ik mezelf altijd voorgenomen om niemand op de negeerlijst te zetten, cry everytim.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat soort dingen krijg je als internet je leven is en je het allemaal heel serieus neemt
Ot: wordt flink chagrijnig van de mensen die hier hele tijd op mij lopen te haten en te zeuren van "ja zet chrisje op negeer" ik hoef nog niet eens in een topic te reageren en jullie hebben het al over me, pls go met die onzin zeg
Waarom hebben eigenlijk juist degene die mij op hun negeerlijst hebben staan het hele tijd over mij ?