XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ja, maar dan krijg je weer andere die zeggen: ja maar ik heb die (een andere) op negeer, dus die niet quote!
Ik zet hem niet op negeer, hij post teveel, anders leest het lastig :D

38 users hebben chrisje op negeer, dat zijn wss de meest actieve users van het forum, het is lastiger als je het niet doen dan wanneer je het wel doet

38 users hebben chrisje op negeer, dat zijn wss de meest actieve users van het forum, het is lastiger als je het niet doen dan wanneer je het wel doet

Hmm..will think about it ;)

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

OT: DaRock is een troll en loopt overal f*ck onzin te posten :(
Nieuw chrisje erbij..

Hmm..will think about it ;)

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

OT: DaRock is een troll en loopt overal f*ck onzin te posten :(
Nieuw chrisje erbij..

Nee denk niet dat dat een troll is, volgens mij wil die gewoon extra Posts zodat hij ook andere deel kan zien van DBB.
En wtf ga je hem vergelijken met mij, doe Ff normaal..

daRock is ook materiaal voor op de negeerlijst ;)

He has 2 go

tumblr_m0sz6r8MNt1rq5jz3o1_400.gif

En chris, dont cry, jij blijft top irritatie

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe iemand zich kan ergeren aan een internet cartoon figuur, zoals chrisje:scratch:

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe iemand zich kan ergeren aan een internet cartoon figuur, zoals chrisje:scratch:

Dat soort dingen krijg je als internet je leven is en je het allemaal heel serieus neemt

Ot: wordt flink chagrijnig van de mensen die hier hele tijd op mij lopen te haten en te zeuren van "ja zet chrisje op negeer" ik hoef nog niet eens in een topic te reageren en jullie hebben het al over me, pls go met die onzin zeg

Hahahaah wtf is dat voor gif. Da ****, ik liet m'n bord bijna van m'n schoot vallen.

:roflol: Kijk je uit, zonde van je eten haha

Ik heb geen idee van welke film of serie of iets dergelijks hij is, maar ik vind het wel geniaal :o

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Chrisje, waar kom je vandaan eigenlijk?

Oh, mensen haten op je omdat je daar een beetje zelf voor hebt gezorgd (check je post geschiedenis).

:roflol: Kijk je uit, zonde van je eten haha

Ik heb geen idee van welke film of serie of iets dergelijks hij is, maar ik vind het wel geniaal :o

---------- Toegevoegd om 18:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:15 ----------

Chrisje, waar kom je vandaan eigenlijk?

Oh, mensen haten op je omdat je daar een beetje zelf voor hebt gezorgd (check je post geschiedenis).

Nee, ik heb gewoon een eerlijke mening.

Net gedaan ook al had ik mezelf altijd voorgenomen om niemand op de negeerlijst te zetten, cry everytim.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik snap je wel maar sommigen zijn zo debiel, die heb je liever niet op je beeldscherm. Chris is er daar één van voor mij persoonlijk.

Dat soort dingen krijg je als internet je leven is en je het allemaal heel serieus neemt

Ot: wordt flink chagrijnig van de mensen die hier hele tijd op mij lopen te haten en te zeuren van "ja zet chrisje op negeer" ik hoef nog niet eens in een topic te reageren en jullie hebben het al over me, pls go met die onzin zeg

Dat gebash van anderen neem je blijkbaar ook serieus.
Maakt jou net zo kinderachtig imo.

Waarom hebben eigenlijk juist degene die mij op hun negeerlijst hebben staan het hele tijd over mij ?

Terug
Naar boven