Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geen idee hoe ik gvd de hele organisatietheorie en -Ontwerp ga leren uit me hoofd voor vrijdag

Vandaag m'n triceps-training verkloot door een gozer die maar liep te ouwehoeren..

Vandaag m'n triceps-training verkloot door een gozer die maar liep te ouwehoeren..

CDaPtBZz1E5neZvsYDUrwnhfF166ZtA-ctHj1MrCAvPZ5QExiXdWgbUznfugF8QyDEu24NwbwzztW-LR98dXsHd4Lvar2SXg.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vandaag lekker gechilled met wat maten in de gym, een of andere ecto was triceps aan het trainen en ergerde zich kapot. Is uiteindelijk gefrustreerd naar huis gegaan

beetje k*t als kleren maatje L net wat te klein zijn maar XL vrij groot en je toch gaat cutten over een maand of 1-2.

Ik heb meerdere soorten kleding, van m t/m xl, omdat mijn gewicht zwaar schommelt :o

ik ben altijd ****ing lui met kleren kopen/bestellen. als ik nog 4kg zou aankomen heb ik volgesmij niks wat nog past lol. net ook maar een paar xl overhemden besteld just in case

Een van me katten heeft me vogel op gegeten , k*t beest..
mannetje is alleen over nu..

Thank you sir..
Hij rust wel in de prullenbak....

Sterkte ray

Boys ik heb een probleempje: Ik zit in Word te typen en opeens staan er tussen elk woord een zwevende . en bij elke alinea een paragraaf teken oid.

Ik heb blijkbaar een of andere modus ingeschakeld maar kan niet vinden welke??

Karma!!!

Edit: Bij elke spatie geeft ie dus zo'n . en bij elke enter zo'n teken.

Boys ik heb een probleempje: Ik zit in Word te typen en opeens staan er tussen elk woord een zwevende . en bij elke alinea een paragraaf teken oid.

Ik heb blijkbaar een of andere modus ingeschakeld maar kan niet vinden welke??

Karma!!!

Edit: Bij elke spatie geeft ie dus zo'n . en bij elke enter zo'n teken.
Crtl + *

Terug
Naar boven