AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

OF ik moet benen gaan trainen, maar been oefeningen is zo
:gay:

Volgens mij kan ik niet meer klaarkomen...
Vanacht ruim 2 uur lang lopen stoten en doen.. maar ik kwam gewoon niet.
leuk voor haar, maar ik wilde mn zaad over der gezicht kwijt!

Coïtus zonder klaarkomen is echt geen tijdverspilling! ik vind het ook lekker om vrouwtjes te verwennen anders zou ik niet bffen :P

Kan ff niet trainen :( Zondag wezen armpje drukken tegen een ander beest... Waren nogal gewaagd tegenelkaar, duurde nogal lang weeral 'n hand de tafel raakte, maar nu wel m'n linkerarm flink overbelast. Gisteren na 'n paar setjes gelijk gestaakt met trainen :(

Coïtus zonder klaarkomen is echt geen tijdverspilling! ik vind het ook lekker om vrouwtjes te verwennen anders zou ik niet bffen :P

dat boeit me alleen als ik vaste relatie heb, aangezien ik die nooit heb boeit het me dus niet. Ik neuk voor mijn plezier, ik wil genieten het maakt me geen reet uit of die b*ch geniet...

Kan ff niet trainen :( Zondag wezen armpje drukken tegen een ander beest... Waren nogal gewaagd tegenelkaar, duurde nogal lang weeral 'n hand de tafel raakte, maar nu wel m'n linkerarm flink overbelast. Gisteren na 'n paar setjes gelijk gestaakt met trainen :(

Russian bear had gewonnen toch?

Laatst bewerkt:
dat boeit me alleen als ik vaste relatie heb, aangezien ik die nooit heb boeit het me dus niet. Ik neuk voor mijn plezier, ik wil genieten het maakt me geen reet uit of die b*ch geniet...

Mij wel man, want chicks roddelen! Ze gaat al haar vriendinnen over mij vertellen, dus meer p*ssy voor mij :cool: en ze wordt verliefd en dan gaat ze dingen voor mij kopen en dan ...... vul de rest maar in :P

ik ga zo naar de gym babe :D trainingsdag 6 achterlkaar ;D PR :D

Terug
Naar boven