- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus weer stress en zenuwen morgen. 
Mijn dag werd verpest verspreid over 2 dagen. Gisteren gaan slapen met zenuwen voor mijn rapport te gaan halen. Amper geslapen de hele nacht. Deze ochtend, middag en namiddag amper eten kunnen binnenhouden door die zenuwen. (stresskip). Doodleuk in school aankomen om 15u en tot de conclusie komen dat ik mij een dag vergist heb. Morgen om 15u pas rapport.Dus weer stress en zenuwen morgen.
![]()
Benzo's!Mijn dag werd verpest verspreid over 2 dagen. Gisteren gaan slapen met zenuwen voor mijn rapport te gaan halen. Amper geslapen de hele nacht. Deze ochtend, middag en namiddag amper eten kunnen binnenhouden door die zenuwen. (stresskip). Doodleuk in school aankomen om 15u en tot de conclusie komen dat ik mij een dag vergist heb. Morgen om 15u pas rapport.Dus weer stress en zenuwen morgen.
![]()
Schat ik wil niet heel vervelend zijn maar nu weten we dat jij een vriend bent van ene djimaima sips.Dat ik vergeetachtig word...
[afbeelding niet meer beschikbaar]
EpicSchat ik wil niet heel vervelend zijn maar nu weten we dat jij een vriend bent van ene djimaima sips.

Schat ik wil niet heel vervelend zijn maar nu weten we dat jij een vriend bent van ene djimaima sips.

Chick valt mee, 3000 zijn facebook pagina daar in tegen is vele malen leuker
Mijn dag werd verpest verspreid over 2 dagen. Gisteren gaan slapen met zenuwen voor mijn rapport te gaan halen. Amper geslapen de hele nacht. Deze ochtend, middag en namiddag amper eten kunnen binnenhouden door die zenuwen. (stresskip). Doodleuk in school aankomen om 15u en tot de conclusie komen dat ik mij een dag vergist heb. Morgen om 15u pas rapport.Dus weer stress en zenuwen morgen.
![]()