MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

niet zozeer verpest, maar men auto is een poffertjesplaat na die hagel van gister.... :fuu:

Mijn dag werd verpest verspreid over 2 dagen. Gisteren gaan slapen met zenuwen voor mijn rapport te gaan halen. Amper geslapen de hele nacht. Deze ochtend, middag en namiddag amper eten kunnen binnenhouden door die zenuwen. (stresskip). Doodleuk in school aankomen om 15u en tot de conclusie komen dat ik mij een dag vergist heb. Morgen om 15u pas rapport. :fuu: Dus weer stress en zenuwen morgen. :(

Mijn dag werd verpest verspreid over 2 dagen. Gisteren gaan slapen met zenuwen voor mijn rapport te gaan halen. Amper geslapen de hele nacht. Deze ochtend, middag en namiddag amper eten kunnen binnenhouden door die zenuwen. (stresskip). Doodleuk in school aankomen om 15u en tot de conclusie komen dat ik mij een dag vergist heb. Morgen om 15u pas rapport. :fuu: Dus weer stress en zenuwen morgen. :(

Je hebt per ongeluk je geslacht verkeerd ingevuld mevrouw.

Benzo's!

Dat ik vergeetachtig word...:(

[afbeelding niet meer beschikbaar]

mc donalds farts ! Fuaaarrrkkk

Marcel heeft player skills.

tv kijken... en beetje hiero op et forum klooien... beide tv en pc zijn slecht voor je
krijg je veel cortisol van

Chick valt mee, 3000 zijn facebook pagina daar in tegen is vele malen leuker

Schat ik wil niet heel vervelend zijn maar nu weten we dat jij een vriend bent van ene djimaima sips.

Maakt toch niet uit schat, ik heb wel meer vrienden.

:eek:

notsureif...etc.

Chick valt mee, 3000 zijn facebook pagina daar in tegen is vele malen leuker

Niks spannends aan hoor.

:roflol:

God wil niet dat ik train in mijn laatste week voor ik op vakantie ga. Maandag pijn in elleboog geen bovenlijfoefeningen. Dan nog even een rugblessure erbij terwijl ik niet eens train en sinds vandaag ook nog lekker grieperig. Heerlijk.

Wtf is er spannend aan een rapport op halen? Vertellen ze op het podium of je geslaagd bent of niet ofzo :p

Zou wel epic zijn voor al je vrienden en familie!

Inderdaad, vandaag weer gruwelijk warm .. pff .. zweten als een gek .. :) Trouwens wel een nieuwe baan ...

Mn router is het aan het begeven, om de 3 min reset zowat :fuu:

sma alkmaar dat zijn telefoon niet opneemt, zo kan ik natuurlijk geen afspraak maken.

Nu 2 glazen sinas weggewerkt... voel me ineens stukken beter...

Terug
Naar boven