AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Eerste uur uitval gehad en nu tussenuur. Hb ook geen oortjes bij. Eerste drie uur van me dag zitten te verdoen op school :(

Laatst bewerkt:
Heb er alleen last van tijdens squat, voel dan echt een geirriteerde pijnsteek.

Voelt het alsof een zenuw klem zit tussen je botten (oid)? Fysio kan je wel helpen denk ik, lijkt me slim om dat toch wel zo snel mogelijk te doen..Ik heb er uiteindelijk te lang mee door gelopen en mocht daardoor zo'n 5 maanden niet squatten :( Als je hetzelfde hebt als ik, dan is die spier overaangespannen (dus vrijwel altijd aangespannen) Als je dan inspant, door squat, doet het zeer omdat de spier al aangespannen was.
Voor je trainine even 10 minuutjes op de crosstrainer kan al een begin zijn, als je dat niet al doet ;)

Voelt het alsof een zenuw klem zit tussen je botten (oid)? Fysio kan je wel helpen denk ik, lijkt me slim om dat toch wel zo snel mogelijk te doen..Ik heb er uiteindelijk te lang mee door gelopen en mocht daardoor zo'n 5 maanden niet squatten :( Als je hetzelfde hebt als ik, dan is die spier overaangespannen (dus vrijwel altijd aangespannen) Als je dan inspant, door squat, doet het zeer omdat de spier al aangespannen was.
Voor je trainine even 10 minuutjes op de crosstrainer kan al een begin zijn, als je dat niet al doet ;)

hmm misschien moet ik maar weer is naar de fysio gaan ja.

Als ik loop voel ik aan de zijkant van me been ook een vage knak :roflol:

hmm misschien moet ik maar weer is naar de fysio gaan ja.

Als ik loop voel ik aan de zijkant van me been ook een vage knak :roflol:

Ik zou het echt niet aankijken hoor ;) Gelijk afspraak maken. Als de fysiotherapeut ziet dat het niks is, dan kan je alsnog na 1 afspraak ermee stoppen :) Maar als je dit verwaarloost dan ben je verder van huis natuurlijk. Succes :)

Kan al ruim een maand geen benen trainen. zodra ik squat krijg ik pijn op me bovenbeen.

Daar bij de Illiopsus

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had precies dezelfde blessure 2 jaar terug, bleek een klein scheurtje te zijn. Na 2 maand fysio was het hersteld. Wel beetje awkward als ze daar gaat masseren, aangezien ze dan met haar hand je onderbroek in moet.

Ik had precies dezelfde blessure 2 jaar terug, bleek een klein scheurtje te zijn. Na 2 maand fysio was het hersteld. Wel beetje awkward als ze daar gaat masseren, aangezien ze dan met haar hand je onderbroek in moet.

had je een man of vrouw als fysio

pfff ben moe :S

Klote dag.
Niks lukt, krijg niks gedaan op werk.

Pakketbezorger is later dan normaal :mad: Ik wil trainennnnn (hij heeft mn nieuwe sportkleding :engel: )

Edit: Lol, klagen helpt, hij belt gelijk aan :roflol:

Haha Hoody had ze toen je derde been niet gezien?

mijn fysio is een man van 50

image.png

Terug
Naar boven