Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor zover ik weet is een doctoraat het hoogst haalbare graad op de uni, vind ik wel impressive.
waarom praten we niet over Modlischka
ben benieuwd wiens kloon dat is
Kreeg op mijn bachelor een artikel voor ogen waar we wat over moesten schrijven. Mijn schrijfsel werd al snel 'n epistel van kritiek omdat het uit een krant leek te komen, geschreven door een lamlul zonder verstand van zaken.gezien het niveau van mijn master (in een technische opleiding weliswaar) ben ik niet bepaald onder de indruk van een doctoraat.
Kreeg op mijn bachelor een artikel voor ogen waar we wat over moesten schrijven. Mijn schrijfsel werd al snel 'n epistel van kritiek omdat het uit een krant leek te komen, geschreven door een lamlul zonder verstand van zaken.
Bleek het een snippet te zijn uit een PhD thesis, waarmee iemand daadwerkelijk zijn PhD in de informatica had behaald.

Was niet van 'n Amsterdamse universiteit:Haha amsterdamse uni's zijn dan ook wel van aparte categorie he
stoer doen over genetics terwijl je een schrale ecto bent
Ben je nou Angelus aan het dissen?
Angelus GTFIH, tijd voor een discussie!

kan je lezen? "stoer doen over genetics terwijl je een schrale ecto bent", ik doe nooit stoer over genetics, sterker nog, ik zeg altijd dat ik kakgenetics heb![]()

Hahaha.Was niet van 'n Amsterdamse universiteit:
https://forum.bodybuilding.nl/attachments/18932_ietsmeco-pdf.661990/
Is erop gestoeld dat dat het beter is om zes typen informatici te onderscheiden in plaats van 'de' informaticus. Vanuit dat voorstel komt ie met allemaal problemen die er serieus niet zijn en exact analoog zijn aan andere oude vakgebieden.
Het is echt een van de slechtste stukken die ik ooit heb gelezen.