- Waardering
- 77
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds last van? Wat zegt de dokter ervan?Godsamme.
Het verhaal met de barbell op de schouder gaat verder. Die gast heeft met zijn verzekeringsadviseur gepraat en stelt dat mijn sportschool verantwoordelijk is. Sportschool is echter niet in gebreke geweest, hij was dom bezig.
Advies is welkom.
Godsamme.
Het verhaal met de barbell op de schouder gaat verder. Die gast heeft met zijn verzekeringsadviseur gepraat en stelt dat mijn sportschool verantwoordelijk is. Sportschool is echter niet in gebreke geweest, hij was dom bezig.
Advies is welkom.
Goeie discussie.
Edit: oh, ik lees net in de discussie dat het geen discussie is.
Godsamme.
Advies is welkom.
Naar jouw verzekeringsagent stappen, kerel was ieder geval zo aardig voor jou om te vermelden dat hij t was.
Alleen kan t inderdaad zo zijn dat voor dit soort ongelukken de sportschool inderdaad verzekerd zou moeten zijn.

Vaak staat er in het contract dat je ondertekend dat de sportschool niet aansprakelijk is voor enige vorm van schade
Wat is het hele verhaal kevin
En dat hij wel 60KG deadlift, wat een koekwaus!
.Hmm ik denk dat als je door niet deugdelijk spul schade ondervind dat je wel een kans maakt op vergoeding..
Maar dat is hier niet t geval inderdaad.
Ik rij vanmiddag lekker rustig met m'n Volkswagen oldtimer busje door de stad, word m'n spiegel d'r door een of andere idioot afgeslagen!
Dus ik als een malle natuurlijk teruggereden, die vent bijna van z'n fiets afgeknald en eens flink de waarheid verteld. Begint ie te dreigen met kreten als 'ik stuur de dbb knokploeg op je af'En dat hij wel 60KG deadlift, wat een koekwaus!
Uiteindelijk z'n NAW en verzekeringgegevens gekregen fietst ie weg, roept ie nog 'u mad bro?!'! Ik, ragend als ik was, die k*t ecto natuurlijk achterna gereden, maar helaas kwijtgeraakt.
Kom ik terug op de zaak, begint m'n baas te zeiken dat de moeder van dat k*tjong heeft gebeld en gezegd dat ze binnenkort met het gezin wel eens langskomen, want ik ben blijkbaar een roekeloze chauffeur.
Zou ik hiervan aangifte doen?
zo'n verhalen zijn altijd beter als je leest voor het origineel
dit dus