XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Leugens.....ik heb zijn echte facebook

en die is trouwens veel angstaanjagender dan wat jij gepost hebt :roflol:

Ziek aan het worden denk ik, beter niet trainen vanaaf :(
En ik word gek van die trek in kaas. Grrr

Kom beneden na t trainen, vraagt ze of ik wat eten wil, zeg ik nee dankje ben misselijk.. begint mijn ma te zeiken dat ik actiever moet zijn? :roflol:

Ben ik druk met school is t nog niet goed.

Potverdomme een boete van 90 euro voor parkeren op een vergunningshouder plek. 90 ****ing euro! Heb ik bovenop een invalide oude oma geparkeerd ofzo? De t*ring!

Is dat niet als ze hem wegslepen? Zou vreemd zijn als daar parkeren duurder is dan door rood licht rijden of bellen tijdens het rijden
De boete is zo hoog omdat het 'hufterig gedrag' is aldus het OM ;) Inmiddels verhoogd naar 370 euro zelfs..

Niet kunnen trainen door gebruik spierverslappers ivm problemen rug/arm/hand... en wat de oorzaak is.. geen idee. :(

Potverdomme een boete van 90 euro voor parkeren op een vergunningshouder plek. 90 ****ing euro! Heb ik bovenop een invalide oude oma geparkeerd ofzo? De t*ring!

Wil je volgende keer vast wel die paar meter extra lopen en op een gewone parkeerplek gaan staan :P

mn xbox laten donderen gelukkig hoef ik hem alleen op te sturen ;$

370,- ja. bron: Feitenboekje 2014 ;)

Als je op invalide plek had gestaan had het je volgens mij 370 euro ofzo gekost, dat is helemaal ziek. Voor dat geld kun je 2x een winkel leegroven en betrapt worden en dan hou je nog een 10tje over.

Terug
Naar boven