AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vinger in je gat.

Ga t huis uit.

jij moet je hier buiten houden mannetje, jij hebt hier niks mee te maken met je bemoeizucht altijd en overal. Heb je dan niet door hoe vermoeiend dat is voor alle leden op dit forum? Eigenlijk hebben we je hier liever helemaal niet, maar omdat we zo enorm veel medelijden met je hebben zeggen we dat niet.

Met je rare gebazel altijd en overal, bah.

jij moet je hier buiten houden mannetje, jij hebt hier niks mee te maken met je bemoeizucht altijd en overal. Heb je dan niet door hoe vermoeiend dat is voor alle leden op dit forum? Eigenlijk hebben we je hier liever helemaal niet, maar omdat we zo enorm veel medelijden met je hebben zeggen we dat niet.

Met je rare gebazel altijd en overal, bah.

had ik jou toestemming gegeven om te posten poepvlek?

had ik jou toestemming gegeven om te posten poepvlek?

Ik eis dat je nu je oprechte excuses aanbied aan het gehele forum.

---------- Toegevoegd om 21:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Hee etterbak gedraag je eens.

Ow sorry zo bedoel ik het niet, tspijtme.

Nee
smug.png

Hahhaha ik vind dit zo een enorme leuke smilie typisch ray dit!

ree waar blijft je log dan, je gaf geen antwoord eerder.

ik bied mijn excuses aan tegenover de mensheid voor het bestaan van evasnova hij kan er ook niks aan doen hij kampt met een zwaar syndroom, hij is vroeger misbruikt als kind dus aub toon wat compassie tegenover hem, wees een mens.

ik bied mijn excuses aan tegenover de mensheid voor het bestaan van evasnova hij kan er ook niks aan doen hij kampt met een zwaar syndroom, hij is vroeger misbruikt als kind dus aub toon wat compassie tegenover hem, wees een mens.

Bedankt, was dit nou zo moeilijk?

ik moest mijn trots wel even inslikken.

Terug
Naar boven