XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik WEEEER niet kan slapen..

+1

---------- Toegevoegd om 03:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:37 ----------

mn ****ing zonnevensterding zit heel de tijd te klapperen door die k*t wind

shreddedbrah? :)

Al vanaf half zes wakker en de sportschool word pas geopend om negen uur.. What to do.

Edit/ het heeft nou niet echt mijn dag verpest, maar het is wel irritant.

nichtje was blijven slapen, haar papa en mama vergaten een bed mee te geven..
nu moest ze in een kleutertentje slapen en daar was mevrouw (bijna anderhalf) het niet zo mee eens en dus was het al vanaf 5 uur vanmorgen feest

*geeuw*

nichtje was blijven slapen, haar papa en mama vergaten een bed mee te geven..
nu moest ze in een kleutertentje slapen en daar was mevrouw (bijna anderhalf) het niet zo mee eens en dus was het al vanaf 5 uur vanmorgen feest

*geeuw*

Lekkere ouders heeft dat kind dan.

bewonderenswaardig.

Maar ach als je weet dat ik tot voor kort alles altijd wel in huis had en overal van voorzien was (mijn jongste is slechts 9 maanden ouder), en de ouders natuurlijk helemaal met romantisch valentijnsgedoe (blegh) bezigwaren...kan ik 't me ergens wel voorstellen.
Ik realiseerde het me ook pas toen ik de deur al achter hen dicht had gedaan en naar het weinige aan spullen keek.
Maargoed, mijn kids slapen overal wel, dus dacht ook niet dat het zo'n probleem zou zijn. Deze dame was iets kieskeuriger ;) (het was dus niet dat er geen slaapplek was he, het was alleen niet wat madam bliefte)

bek verbrand met pizzastokbrood vreten, dikke blaar in mijn mond nu

yoloooooooo

/me gooit een ijsklontje naar Diaephi

Terug
Naar boven