AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hey lijer hier je pizza
*gooit wisselgeld op de grond*
Haha je snap wat ik bedoel neem ik aan? Vriendelijk zijn en op tijd rijden is je werk als bezorger naar behoren uitvoeren.

Dat is wel een erg bekrompen kijk erop. Fooi is een soort van algemeen geaccepteerd iets, en in NL is het nog een eigen keuzen. In andere landen verrekenen ze fooi in de prijs waardoor het niet meer de eigen keuze is van de consument om fooi te geven. Dus ipv dat ze hier in NL de prijzen omhoog gooien om zo werknemers meer te kunnen betalen, vind ik fooi een prima uitkomst.
nogmaals het werk naar behoren uitvoeren is gewoon je werk, het is ongeveer het enige wat je moet doen. En daar betaald je baas je voor. Dus ik zou iemand moeten betalen omdat hij iets doet waar hij al voor betaald word? ze kunnen idd de prijzen omhoog gooien maar dan krijgen ze ook minder klandizie. Dat is een keuze die je als eigenaar maakt, maar waarom zou je dat doen als er mensen willen werken voor het huidige loon als eigenaar zijnde? omdat je sympathiek bent? filantropie is niet de reden waarom ondernemers doen wat ze doen.

do you even behavioral & micro economics;):D

Fooi is onzin.. Ze krijgen bij mij alleen het kleine wisselgeld, hoef al dat kleine munt geld niet.
Het zelfde geld voor klappen als je land met een vliegtuig, weiger ik ook om te doen.

nogmaals het werk naar behoren uitvoeren is gewoon je werk, het is ongeveer het enige wat je moet doen. En daar betaald je baas je voor. Dus ik zou iemand moeten betalen omdat hij iets doet waar hij al voor betaald word? ze kunnen idd de prijzen omhoog gooien maar dan krijgen ze ook minder klandizie. Dat is een keuze die je als eigenaar maakt, maar waarom zou je dat doen als er mensen willen werken voor het huidige loon als eigenaar zijnde? omdat je sympathiek bent? filantropie is niet de reden waarom ondernemers doen wat ze doen.

do you even behavioral & micro economics;):D

Zal wel aan mijn opvoeding liggen dan, dat ik fooi niet meer dan normaal vindt.

Micro economics? Zegt me wel vaag iets, maar is al zo lang geleden
:p

Ik weiger om fooi te geven omdat het algemeen geaccepteerd is. Ik geef het alleen als ik vind dat iemand me veel beter behandelt dan gemiddeld.

En iemand die alle klanten goed behandelt en erg vriendelijk is, moet nóg vriendelijker dan dat zijn om fooi van jou te krijgen?

Wou trace bekijken, geen mail in mailbox, bel restaurant, bestelling niet binnengekomen, k*tbestelsite:fuu:

geef meestal gewoon fooi om et bedrag af te ronden

Zal wel aan mijn opvoeding liggen dan, dat ik fooi niet meer dan normaal vindt.

Micro economics? Zegt me wel vaag iets, maar is al zo lang geleden
:p

En iemand die alle klanten goed behandelt en erg vriendelijk is, moet nóg vriendelijker dan dat zijn om fooi van jou te krijgen?

Het ligt er maar net hoe iemand op me overkomt, als het oprecht is of als het gemaakt is.

net bij één of andere nerd kebab gaan bezorgen, pakt ie er gewoon een dom broodje kaas en ham bij zodat ik het lekker kan gaan brengen, hoop dat die spuug tussen z'n kebab hem smaakt

• Like
Waarderingen: 515
Toen ik in de namiddag naar de winkel reed met de wagen zag ik iets in de verte opH de baan liggen. Ik remde en zag dat het een kat was. Ik stapte uit en keek en haar beide ogen waren er bijna volledig uit. Bloed kwam uit de muil. Het was hard aan het regenen en ik zag plots dat het beestje nog een beetje ademde. Ik verplaatste haar wat, 20 cm, zodat ze op het voetpad kon blijven liggen en wou haar ademhaling checken. Ik dacht:" mss is ze nog te redden, maar zal ze dan wel blind zijn/ Maar beter een blinde kat dan een dode kat"; Terwijl ik haar streelde strekte ze plots haar vier poten en ademde ze nog 1 keer diep in en dan uit en stopte de ademhaling. Ze ligt nu in de garage. Ik ga haar dan wat wassen, en dan in mijn tuin begraven.
Echt k*t!!!
Ik heb een foto genomen van het beestje zodat ik morgen wat affiches kan gaan hangen. Dan weet de eigenaar ten minste dat het beestje dood is. Anders zal hij altijd in het ongewisse blijven en dat is nog erger. Toen mijn kat een paar dagen wegbleef dacht ik ook:" als ze ergens dood ligt, dan zou ik het toch liever weten."
2ppy0r8.jpg

Had je niet beter een foto kunnen nemen nadat je het gewassen en gedroogd had ipv in een halve plas en doorweekt.

Top yasmine serieus waar!.. hier heb ik diep respect voor !!
en ik zou precies hetzelfde gedaan hebben ..

Ik zou het vlug op facebook zetten als ik jou was.

ga vandaag naar m.n werk kom bij m.n auto ijzel op de vooruit ik rij weg eerste 500 niks moet een brug

over stoppen voor stoplicht ik tip mijn rem dafuq wat denk je begin te glijden geen stoppen aan glij tegen

een drempel aan stuiter er bovenop knal 2 wielen staan krom ben met mijn stomme kop toch naar m.n

werk gereden 35 km naar de garage gebracht schade nieuw sub-frame- 2 nwe banden weer 600

euro lichter .. mijn weekend verpest ... ondanks de vele valentijn apps die ik heb gegeven en gekregen

nergens in nederland vorst alleen bij mij k*t weer

opa

net bij één of andere nerd kebab gaan bezorgen, pakt ie er gewoon een dom broodje kaas en ham bij zodat ik het lekker kan gaan brengen, hoop dat die spuug tussen z'n kebab hem smaakt

nooit gedacht dat jij een allochtone man van 30+ was.

ben wel benieuwd, kwam binnen 15 minuten na bestellen aan, dus niet zeker of het de eerste bestelling was die toch doorgekomen is en dat die turk aan de telefoon mij gewoon niet begrepen had. Dadelijk staan ze hier over een half uur opnieuw:roflol:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hitlercat approves this post, +1.

Bedankt eric dat je me quot. Dit betekend echt enorm veel voor me, ik heb direct me moeder gebeld om het haar te melden en ze was enorm blij voor me en is nu onderweg naar mij om het te vieren. Wat een fantastisch begin van me weekend is dit. Als ik ooit iets voor je terug kan doen dan hoor ik dat graag van je.

Brb even slingers in me huis ophangen en confetti en kinder champagne kopen.

Terug
Naar boven