- Waardering
- 2.126
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 84kg
nogmaals het werk naar behoren uitvoeren is gewoon je werk, het is ongeveer het enige wat je moet doen. En daar betaald je baas je voor. Dus ik zou iemand moeten betalen omdat hij iets doet waar hij al voor betaald word? ze kunnen idd de prijzen omhoog gooien maar dan krijgen ze ook minder klandizie. Dat is een keuze die je als eigenaar maakt, maar waarom zou je dat doen als er mensen willen werken voor het huidige loon als eigenaar zijnde? omdat je sympathiek bent? filantropie is niet de reden waarom ondernemers doen wat ze doen.Hey lijer hier je pizza
*gooit wisselgeld op de grond*
Haha je snap wat ik bedoel neem ik aan? Vriendelijk zijn en op tijd rijden is je werk als bezorger naar behoren uitvoeren.
Dat is wel een erg bekrompen kijk erop. Fooi is een soort van algemeen geaccepteerd iets, en in NL is het nog een eigen keuzen. In andere landen verrekenen ze fooi in de prijs waardoor het niet meer de eigen keuze is van de consument om fooi te geven. Dus ipv dat ze hier in NL de prijzen omhoog gooien om zo werknemers meer te kunnen betalen, vind ik fooi een prima uitkomst.
do you even behavioral & micro economics