Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geen goede open source face recognition engine.

breng ik een oventje mee van thuis om mn sweet potato en andere musclemeat shit in op te warmen, vergeet ik een vuurvaste schaal om t in te leggen -_-'

griep :( krijg je ervan, weinig slapen+weinig eten en dan toch keihard gaan trainen

grmbl.. geen stroom thuis. Alleen op de bovenverdieping licht maar verder geen enkele groep die het doet ? Geen verwarming, geen waterkoker, geen magnetron, geen warm water, geen koelkast, geen radio... geez.

grmbl...vanmorgen had ik het al zwaar toen Lara Jongbloed een stukje voorlas uit haar dagboek over toen ze net ontdekt had dat ze kanker had.
Nog geen uur later krijg ik bevestiging van het slechte nieuws van mijn beste vriendin.
Haar komend jaar staat in het teken van chemo en immunotherapie.
En ik weet maar al te goed wat dit voor haar en haar gezin gaat betekenen :(

grmbl...vanmorgen had ik het al zwaar toen Lara Jongbloed een stukje voorlas uit haar dagboek over toen ze net ontdekt had dat ze kanker had.
Nog geen uur later krijg ik bevestiging van het slechte nieuws van mijn beste vriendin.
Haar komend jaar staat in het teken van chemo en immunotherapie.
En ik weet maar al te goed wat dit voor haar en haar gezin gaat betekenen :(

Onze buurvrouw is er aan overleden

Laatst zat buurjongetje in de tuin te voetballen terwijl ik zat te trainen (raam staat open dus hoor je alles) zegt dat vriendje: waar is je moeder eigenlijk? Waarop buurjongetje reageert alsof z'n ma boodschappen aan t doen is: mijn mama is in de hemel, door kanker.

Best triest eigenlijk maar kreeg toch een glimlach op mijn gezicht door de manier hoe hij er over sprak, heeft t toch een plekje kunnen geven (hij is 8/9 jaar ongeveer)

dat feel wanneer je te weinig ketchup in je bakje koude pasta/tartaar hebt gedaan

Moeder in het ziekenhuis opgenomen. Zit veel vocht in en rondom het hart. en in de longen.

Tumoren zijn 3x zo groot geworden. vanaf vandaag verkeerd ze echt in levensgevaar. ze kan elk moment doodgaan :(

Al 2 jaar is ze keihard aan het vechten en heeft alleen maar tegenslagen gehad.... en nu heeft ze nog gigantisch veel pijn ook..

De artsen hebben haar verteld niet meer te opereren of te behandelen aan alle klachten, en hebben in samenspraak met de huisarts afgesproken haar klaar te gaan maken om te gaan overlijden...

Ik kan niets anders meer dan heel de tijd janken. het leven is echt f** up!!!

ah **** tunux, sterkte bro :(

****ed up man... Sterkte! :(

Terug
Naar boven