djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alweer die ****ing unsubscribe knop
Doe er eens wat aan Big T, op iPhone druk ik er constant op![]()

Moeder in het ziekenhuis opgenomen. Zit veel vocht in en rondom het hart. en in de longen.
Tumoren zijn 3x zo groot geworden. vanaf vandaag verkeerd ze echt in levensgevaar. ze kan elk moment doodgaan
Al 2 jaar is ze keihard aan het vechten en heeft alleen maar tegenslagen gehad.... en nu heeft ze nog gigantisch veel pijn ook..
De artsen hebben haar verteld niet meer te opereren of te behandelen aan alle klachten, en hebben in samenspraak met de huisarts afgesproken haar klaar te gaan maken om te gaan overlijden...
Ik kan niets anders meer dan heel de tijd janken. het leven is echt f** up!!!
Echt he, fuarking irritant. Heb vaak ook geen idee voor wat ik me heb geunsubscribedAlweer die ****ing unsubscribe knop
Doe er eens wat aan Big T, op iPhone druk ik er constant op![]()

Pff, zou nu echt niet in jouw schoenen willen staan bro. Heel veel sterkte![]()
****.. Dat is heftig om te horen.. Heel veel sterkte kerel.
Oh man, wat een ellende. Ontzettend veel sterkte voor je moeder.
Voor jou hoop ik dat je het kan dragen en dat kan je. *virtu-knuffel*
Moeder in het ziekenhuis opgenomen. Zit veel vocht in en rondom het hart. en in de longen.
Tumoren zijn 3x zo groot geworden. vanaf vandaag verkeerd ze echt in levensgevaar. ze kan elk moment doodgaan
Al 2 jaar is ze keihard aan het vechten en heeft alleen maar tegenslagen gehad.... en nu heeft ze nog gigantisch veel pijn ook..
De artsen hebben haar verteld niet meer te opereren of te behandelen aan alle klachten, en hebben in samenspraak met de huisarts afgesproken haar klaar te gaan maken om te gaan overlijden...
tnx bro. ik houd het in gedachten.Das niet best man, en vooral omdat je al depressief bent. Ik wil je enorm veel sterkte toewensen, en hoop dat je nog goede momenten met haar mag beleven.
Ik weet niet of je veel sociale contacten hebt of ergens je hard kan luchten oid, mocht dat niet zo zijn en je hebt behoefte om je hart uit te storten dan kun je me altijd mailen.
*Slaat digitaal armpje om je schouder*
Eén of andere k*t turk die een aantal maanden geleden vol op de rem ging voor me (omdat hij bijna een fietser van haar sokken reed), heeft me de rekening van zijn bumper voorgeschoteld. 750 euro. Ik schampte hem echt net en het waren 3 minimale krassen. Kan het beter zelf betalen want als het verzekerd moet worden kost het op termijn ruim 1300,-.
Dus ff 750 euro aftikken weer.

Eén of andere k*t turk die een aantal maanden geleden vol op de rem ging voor me (omdat hij bijna een fietser van haar sokken reed), heeft me de rekening van zijn bumper voorgeschoteld. 750 euro. Ik schampte hem echt net en het waren 3 minimale krassen. Kan het beter zelf betalen want als het verzekerd moet worden kost het op termijn ruim 1300,-.
Dus ff 750 euro aftikken weer.
maw hij heeft het niet ter plaatse mbv een aanrijdingsformulier aangegeven? Gewoon niet betalen en alles ontkennen, geen bewijs![]()
Factuur of taxatierapport? Slaat echt nergens op die schadebedragen tegenwoordig..