MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Netflix dat een enge ziekte heeft.

Alles werkt behalve op afspelen drukken :fuu:

Afspelen op iPad en streamen naar Apple tv werkt wel gewoon. Wat is deze

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

[/COLOR]
Ja das een goeie voor de volgende keer, had een foto van 'm gemaakt lol, hij deed alsof t hem niks boeide maar ik zag dat 'ie er niet blij mee was

Laat zien die foto ! :roflol:

Vrouwen moeten ook niet autorijden en shakes maak je maar klaar in de keuken.

whehehehhehe
Buschauffeur die me weigerde mee te nemen omdat ik een vouwfiets bij me had. 2e keer dit gezeik bij die gast.zn excuus is dat er dan ongelukkem gebeuren met mede passagiers maar er zitten max 3 passagiers in die bus.

kl***zak

Misschien kun je hem in een kinderwagen leggen?
Ja das een goeie voor de volgende keer, had een foto van 'm gemaakt lol, hij deed alsof t hem niks boeide maar ik zag dat 'ie er niet blij mee was

Wat wil je met die foto beginnen dan, waarschijnlijk onthoud ie dat wel en kom je er nooit meer in.

Knie doet raar. Hoe dichter mn beentraining in de buurt komt, hoe pijnlijker hij is. Na de beentraining ben ik er weer een tijdje vanaf ???

Knie doet raar. Hoe dichter mn beentraining in de buurt komt, hoe pijnlijker hij is. Na de beentraining ben ik er weer een tijdje vanaf ???

Doe dan voor de grap eens benen training wanneer je t niet van plan was

Ga naar de sportschool met het idee om bicep curl only te doen, en dan ineens squatten.

Dat is wel raar ja. Maar idd verras je spieren. Heel onschuldig een dumbell pakken en doen alsof je gaat curlen en dan BAM! Ineens gaan squatten. Suprise mofo :D

/sorry slechte humor op zaterdag.

Dat is wel raar ja. Maar idd verras je spieren. Heel onschuldig een dumbell pakken en doen alsof je gaat curlen en dan BAM! Ineens gaan squatten. Suprise mofo :D

/sorry slechte humor op zaterdag.

Je vergeet de andere dagen van de week ook te noemen.

Het idee kreeg om abbo te verlengen en maar gewoon een iphone 5s te nemen. Totdat ik de prijs zag, 35 eu p/m en dan 410 bij betalen voor toestel :roflol:

LOL me eerste BSOD sinds ik de computer weer op 3800Mhz heb draaien , wat een gare k*t computer..:o

Weer bij een sportschool geweest zonder squatrek.. gaat lekker zo.
Weet iemand een goede sportschool omgeving arnhem/westervoort/duiven?

Terug
Naar boven