MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vandaag schouders getraint tot mijn grote verbazing mn dumbell front raises vergeten like dafuqqqqqq. Mn voorkoppen liepen al voor en alsnog 4 oefeningen gepakt en aardig moe in mn schouders. Maar 't gaat om het principe, iemand stel me gerust :(

En nee, ik ouwehoer niet tijdens mn trainingen :p

en heb zelfs geen belediging naar haar gegooid

ik ga echt goed vooruit

Hey Aron,

Alles dik?

Groetjes houdoe,
Robbert

Vandaag schouders getraint tot mijn grote verbazing mn dumbell front raises vergeten like dafuqqqqqq. Mn voorkoppen liepen al voor en alsnog 4 oefeningen gepakt en aardig moe in mn schouders. Maar 't gaat om het principe, iemand stel me gerust :(

Maakt niet uit dat zal die kilo verschil in massa die je die training bouwt niet zijn

Ben jij de commentator in dit topic? :eek:
Smileys werken niet met tapatalk abfab

Frontraises überhaupt overbodig voor de meesten.

Waarom doe je front raises? :scratch:

Heel de week nog niet in de gym geweest ivm griepje...bleh:(

Buschauffeur die me weigerde mee te nemen omdat ik een vouwfiets bij me had. 2e keer dit gezeik bij die gast.zn excuus is dat er dan ongelukkem gebeuren met mede passagiers maar er zitten max 3 passagiers in die bus.

kl***zak

:roflol: 17 jaar en je gebruikt een vouwfiets?

Buschauffeur die me weigerde mee te nemen omdat ik een vouwfiets bij me had. 2e keer dit gezeik bij die gast.zn excuus is dat er dan ongelukkem gebeuren met mede passagiers maar er zitten max 3 passagiers in die bus.

kl***zak

opstappen en zeggen: wat ga jij deraan doen dan?

Geen sigs moet naar de supermarkt gvd.

Terug
Naar boven