guidootje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en heb zelfs geen belediging naar haar gegooid
ik ga echt goed vooruit
Maakt niet uit dat zal die kilo verschil in massa die je die training bouwt niet zijnVandaag schouders getraint tot mijn grote verbazing mn dumbell front raises vergeten like dafuqqqqqq. Mn voorkoppen liepen al voor en alsnog 4 oefeningen gepakt en aardig moe in mn schouders. Maar 't gaat om het principe, iemand stel me gerust
En nee, ik ouwehoer niet tijdens mn trainingen![]()
Smileys werken niet met tapatalk abfab
Vandaag schouders getraint tot mijn grote verbazing mn dumbell front raises vergeten like dafuqqqqqq. Mn voorkoppen liepen al voor en alsnog 4 oefeningen gepakt en aardig moe in mn schouders. Maar 't gaat om het principe, iemand stel me gerust
Vandaag schouders getraint tot mijn grote verbazing mn dumbell front raises vergeten like dafuqqqqqq. Mn voorkoppen liepen al voor en alsnog 4 oefeningen gepakt en aardig moe in mn schouders. Maar 't gaat om het principe, iemand stel me gerust

Misschien voor het plaatselijke bierkrat hef evenement
Buschauffeur die me weigerde mee te nemen omdat ik een vouwfiets bij me had. 2e keer dit gezeik bij die gast.zn excuus is dat er dan ongelukkem gebeuren met mede passagiers maar er zitten max 3 passagiers in die bus.
kl***zak
Ja das een goeie voor de volgende keer, had een foto van 'm gemaakt lol, hij deed alsof t hem niks boeide maar ik zag dat 'ie er niet blij mee was
Ja das een goeie voor de volgende keer, had een foto van 'm gemaakt lol, hij deed alsof t hem niks boeide maar ik zag dat 'ie er niet blij mee was

En je maakt foto's van buschauffeurs?

Ik nomineer jou om een derde been te likken
Je hebt 24 uur