- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Kan echt niet wachten tot ik oprot uit dit huis. Je eigen was draaien en eten koken is niets vergeleken bij de irritatie wat dit oplevert.
Ga dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan echt niet wachten tot ik oprot uit dit huis. Je eigen was draaien en eten koken is niets vergeleken bij de irritatie wat dit oplevert.
"Vorige week woensdag op school helemaal door het lint gegaan, fietsen kapot getrapt.. Politie gekomen.. Mensen op hun bek geslagen allemaal door de fcking vieze vuile k*thoeren die mij steeds minder zin geven om hier nog te zijn."
Lol, toen al roidrage
Nice
Instant al mijn respect voor een been man verloren

ooooooooooooooooohhhhh shots fired

die sloot had je wel flink te pakken...heb je haar nummer nog pak ik haar wel terug voor jeBen al weg srs
---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------
Potverdomme angelus was 14 met liefdesverdriet![]()

die sloot had je wel flink te pakken...heb je haar nummer nog pak ik haar wel terug voor je![]()
Wil je niet, geloof me. Kan er achteraf wel om lachen. Ben toen al myn onsguld verlore :$

zoveel's om mijn flashback post en maar 1x karma, laatste keer dat ik de zoekfunctie gebruik om jullie ondankbare honden te entertainen
behalve jij tythor zeth![]()
bek houwe homo, krijg van jou anders ook nooit karma