AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Laatst bewerkt:
Mij voor lul zetten levert toch niet zoveel op als je gehoopt had

voor lul zetten niet noodzakelijk. Als je werkelijk ook maar enige schaamte voelt om een post die je gemaakt hebt toen je een achterlijk hormonaal kind van 14/15 was, dan sta je idd voor lul. Persoonlijk geef ik je een beetje meer krediet dan dat:)

voor lul zetten niet noodzakelijk. Als je werkelijk ook maar enige schaamte voelt om een post die je gemaakt hebt toen je een achterlijk hormonaal kind van 14/15 was, dan sta je idd voor lul. Persoonlijk geef ik je een beetje meer krediet dan dat:)
Hem dissen door een compliment zo om te buigen naar een nog hatelijkere opmerking:roflol:

Hem dissen door een compliment zo om te buigen naar een nog hatelijkere opmerking:roflol:
Volgens mij voel jij er meer om dan ik als je het zo analyseert

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Ik niet, anderen vatten het zo wel op, vandaar "voor lul zetten".

Volgens mij voel jij er meer om dan ik als je het zo analyseert

---------- Toegevoegd om 18:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Ik niet, anderen vatten het zo wel op, vandaar "voor lul zetten".

als we in rekening gaan brengen hoe anderen iets opvatten, dan zet ik mijzelf dagelijks voor lul:roflol: (zelfs zonder dat dat de bedoeling is)

Pff t*ring eind naar mn ex gereisd om de gezamenlijke rekening eindelijk op te zeggen. Vervolgens op de terugweg bleek de trein niet te rrijden en heb ik dubbel zo lang over de terugreis gedaan.

Maar ik hoef zn hoofd iig niet meer te zien.
Today was a good day.

Pff t*ring eind naar mn ex gereisd om de gezamenlijke rekening eindelijk op te zeggen. Vervolgens op de terugweg bleek de trein niet te rrijden en heb ik dubbel zo lang over de terugreis gedaan.

Today was a good day.

Join date jan 2014

Post count 808.

Wtf

Today was a good day.

Je hebt je banden met chrisje dus definitief verbroken?

Today was a good day.
Je hebt op je 22e al een gezamenlijke rekening? ???

Kunnen we eindelijk verder moess

17 gemiddeld, nog niet zo heel veel ivm..

ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan het woord "ex"?

ben ik trouwens de enige die een hekel heeft aan het woord "ex"?

Nee, ik heb ook een hekel aan mensen die een gezamenlijke mening hebben. Dat haat ik misschien nog wel erger.

Wij vinden dit wij vinden dat. Rot potverdomme op en ga dood.

Waarschijnlijk...
Zit hem in het feit dat je zoiets nooit zult krijgen denk ik..

Terug
Naar boven