AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vreemd, heb toch al veel nuttelozere/beroerdere vrouwen-foto's in de galerij zien staan, die niet verwijderd werden. Kan het altijd even aan een mod vragen.

heb T al een pm gestuurd, nog geen antwoord. En dan nog, iedereen is ergens begonnen :(

ik zie wel een magenta met vrouwelijke boobs/pecs :roflol:

K*t cut.
Gotta love it

...

Laatst bewerkt:
Ik zit ook in de cut brah:dunno: Ik moet altijd langs zo'n friet tent als ik vanuit mijn sportschool naar huis fiets.. Altijd patat geur etc als ik er langs fiets, en zie ik die dikkerdjes door het raam van hun hamburgers en friet genieten, en dat countert de gedachte weer om van mijn cut af te wijken :) Net alsof je een super knap meisje gaat nken :) Maar toch een condoom om doet om geen ziektes te krijgen :) knowhowufeelbro:dunno: (no homo)

Ik zit ook in de cut brah:dunno: Ik moet altijd langs zo'n friet tent als ik vanuit mijn sportschool naar huis fiets.. Altijd patat geur etc als ik er langs fiets, en zie ik die dikkerdjes door het raam van hun hamburgers en friet genieten, en dat countert de gedachte weer om van mijn cut af te wijken :) Net alsof je een super knap meisje gaat nken :) Maar toch een condoom om doet om geen ziektes te krijgen :) knowhowufeelbro:dunno: (no homo)
Ik fiets ook langs een snackbar. Toevallig is dat de beste van mijn buurt en ook 100m van mijn huis.

Maar als ik die dikke endo's zie vreten tot hun aderen dicht slipperen, naah.

1,5 uur in de stoel van de tandarts gezeten voor een wortelkanaalbehandeling

:fuu:

mn moeder die zojuist mn wiet vond

Zo naar kapper en dan lange rit naar Schiphol en dan 10uur vertraging hebben zoals altijd.

Geopereerd aan men neus vandaag :(

Terug
Naar boven