- Waardering
- 216
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
dit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit

Vreemd, heb toch al veel nuttelozere/beroerdere vrouwen-foto's in de galerij zien staan, die niet verwijderd werden. Kan het altijd even aan een mod vragen.

heb T al een pm gestuurd, nog geen antwoord. En dan nog, iedereen is ergens begonnen![]()
Doelde uiteraard niet op je fysiek, maar op de foto.

ja.Je kunt gewoon door de regen fietsen. Ben jij van suiker gemaakt?![]()
gewoon 1gr tren erbij word je r1pp3d
Ik moet altijd langs zo'n friet tent als ik vanuit mijn sportschool naar huis fiets.. Altijd patat geur etc als ik er langs fiets, en zie ik die dikkerdjes door het raam van hun hamburgers en friet genieten, en dat countert de gedachte weer om van mijn cut af te wijken
Net alsof je een super knap meisje gaat nken
Maar toch een condoom om doet om geen ziektes te krijgen
knowhowufeelbro
(no homo)Ik fiets ook langs een snackbar. Toevallig is dat de beste van mijn buurt en ook 100m van mijn huis.Ik zit ook in de cut brahIk moet altijd langs zo'n friet tent als ik vanuit mijn sportschool naar huis fiets.. Altijd patat geur etc als ik er langs fiets, en zie ik die dikkerdjes door het raam van hun hamburgers en friet genieten, en dat countert de gedachte weer om van mijn cut af te wijken
Net alsof je een super knap meisje gaat nken
Maar toch een condoom om doet om geen ziektes te krijgen
knowhowufeelbro
(no homo)

Pics van je moeder?
Uitwendig. Moest hem terug laten rechtzetten. Anderhalve week geleden gebroken en hij stond scheef. Niet al te erg dus, maar ik zit nu wel de rest van de week thuis.. Morgen toch maar terug trainen denk ik.
Lol nog bij je moeder wonen..