Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zit in de auto op weg naar G-men, geeft mijn navigatiesysteem aan dat er aan de A67 word gewerkt en dat ik daar niet door kan, dus ik denk mooi daar houd ie rekening mee
nee dus, hij stuurt me recht op die afsluiting af, ik moest GVD 70km omrijden :mad:

zit ik op de snelweg ga 120 moet nog 110 km zit op een of andere mannier weer goed op schema, komt er GVD rook uit mijn stuur :mad:

als het nog 80km was had ik het wel aangedurft maar 110km was me toch nét iets teveel, naar huis gereden en 100km aan benzine verdoet :mad:

Steek in mn schouder na het bankdrukken kreeg niks meer omhoog

Zet ik alles klaar om tattootje te zetten, is mijn zwarte inkt niet aanwezig, dus ik bellen naar ouders, heeft iemand blijkbaar het ding laten vallen. Explains de zwarte vlek op de vloer hier.

Do not touch my stuff, potverdomme.

Droge biefstuk.
Rubber

Zet ik alles klaar om tattootje te zetten, is mijn zwarte inkt niet aanwezig, dus ik bellen naar ouders, heeft iemand blijkbaar het ding laten vallen. Explains de zwarte vlek op de vloer hier.

Zelf tattoo zetten brahski??

Ill buy u new one:D

Paris, wil je mij een keer gebruiken om een paintjob op te zetten :)? Wil nog een nieuwe laten zetten..

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 23:33 ----------

Btw, zonet te horen gekregen van een vrouwtje.. dat ik meisjes sla .. hmm.. en dat ik maar eens moest gaan nadenken over wie ik had geslagen ..

Hmm.. ???

ja ik heb nog steeds last van me oog :(

Paris, wil je mij een keer gebruiken om een paintjob op te zetten :)? Wil nog een nieuwe laten zetten..

---------- Post toegevoegd Sun 10 Jul 2011 om 23:33 ----------

Btw, zonet te horen gekregen van een vrouwtje.. dat ik meisjes sla .. hmm.. en dat ik maar eens moest gaan nadenken over wie ik had geslagen ..

Hmm.. ???

Tuurlijk, wat moet ik ontwerpen voor je?

Terug
Naar boven