AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als je niet bodydildoot gaat al dat eiwit naar de kanker. Geef kanker geen kans en bodydildo dus. Als je erbij juiced des te beter; des te meer gaat er naar de muscles. GEEF TRUE NATURAL BODYDILDOING GEEN KANS OM KANKER GEEN KANS TE GEVEN.

moet dit niet 'een' zijn dan?:scratch:

Nee, want je moet er naast juicen om kanker geen kans te geven. Dus als je TNB wel een kans geeft, riskeer je kanker, want dan gaat er teveel eiwit naar de kanker.

precies, dan mag je tnb toch geen kans geven om kanker EEN kans te geven. (weet niet als je t originele of de geeditte versie gezien hebt, had de foute "geen" eerst vetgedrukt gezet)

edit: nvm, 'geen' kan ook als je een andere intonatie gebruikt realiseer ik me net.

Moeder vanmiddag overleden. Helaas was ik te laat om afscheid te nemen maar ze is in ieder geval in mn vaders armen gestorven.

Rust zacht mama x

Wtf bro je moeder is jong? waaraan bro.

Gecondoleerd en sterkte.

Man wat klote zeg. Gecondoleerd.

Moeder vanmiddag overleden. Helaas was ik te laat om afscheid te nemen maar ze is in ieder geval in mn vaders armen gestorven.

Rust zacht mama x
Gecondoleerd!

Vond het al heel heftig wat je een tijdje terug postte. Hoop dat je (ondanks de enorm trieste omstandigheden, en voor zover als dat het mogelijk is) nog wat mooie momenten hebt gehad. Sterkte

Rust zacht mama x
Ontzettend gecondoleerd!
Fijn dat ze in je vaders armen mocht sterven.

heel veel sterkte in het verwerkingsproces

Terug
Naar boven