AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gecondoleerd tunux.

Sterkte man.

Sterkte broski.

Moeder vanmiddag overleden. Helaas was ik te laat om afscheid te nemen maar ze is in ieder geval in mn vaders armen gestorven.

Rust zacht mama x
Gecondoleerd maat!!
als ik maar iets voor je kan doen, mag je me helemaal plat PB'en ! no problem at all !!

Moeder vanmiddag overleden. Helaas was ik te laat om afscheid te nemen maar ze is in ieder geval in mn vaders armen gestorven.

Rust zacht mama x

**** wat zwaar.. Lastig om in woorden te omschrijven.

Heel veel sterkte bro.

Rust zacht mama x

Shit man
Ik hoop dat je nog mooie momenten hebt gehad met haar in haar laatste dagen, en dat jullie als familie steun kunnen vinden bij elkaar.
Enorm veel sterkte met je verlies, en ik wil je enorm veel sterkte toewensen voor de aankomende dagen.
Ik hoop dat je jezelf een beetje overeind weet te houden.
hug

De no-carb dagen beginnen zijn tol te eisen, DB shoulder press terug gezakt naar de 40KG's, minder motivatie en begin me als een wijf te gedragen. K*t training.

Rust zacht mama x

Heftig nieuws maat... heel veel sterkte aan jou & de rest van je familie! Moge je moeder in vrede rusten..

Terug
Naar boven