Mijn Iphone 4 van 2,5 jaar oud wilde niet meer opladen. Van alles geprobeerd, dock schoongemaakt etc. Dus ik dacht dat het aan de oplader lag.
Snel naar de zwarte markt geracet voordat ie dicht ging. De techneut daar zei dat de charging dock kapot was. Even getest en het bleek ook echt zo te zijn. Hmm, nou ie toch open lag vroeg ik hem of hij de home button ook kon repareren. De hele mikmak kostte mij € 40,- wat een zeer scherpe prijs is.
Ik had niet zo veel geld op zak dus even snel naar de bank gegaan. Daar even gepind en snel de markt weer in. En nu komt het.
Ik denk, ik haal alvast t geld uit mij portemonnee zodat ik het meteen kan geven. Met in mijn handen het geld, loop ik rustig richting t kraampje. Echter dacht ik, "laat ik het maar in mijn zak doen". Na 2 minuten lopen ben ik er bijna. Dus ik wil het geld weer uit mijn zak halen.
But then the goosebumps start to come when I find out the money isn't in my pocket. Fouilleer mijn hele ****ing lichaam 3 x en mijn portemonnee 4 x. En toen dacht ik, "nee he, het geld is uit mijn zak gevallen!!'.
Tja, als het daar op de grond valt ben je het meteen kwijt, zwarte markt jwz. Ik loop naar die man toe en vraag hoe lang het nog gaat duren anders loop ik nog even rond.
Snel ren ik de zwarte markt weer uit, stap in de auto en ga naar de bank. Pin weer € 40,- en ga weer terug. Deze keer houd ik het geld netjes in mijn portemonnee.
Eenmaal daar aangekomen vertel ik wat mij is overkomen en dat t een duur reparatie is geworden voor mij. Echter verteld hij mij dat blijkbaar tijdens de reparatie t scherm per ongeluk beschadigd werd en hij er een nieuwe in heeft moeten zetten. Dus beide hebben we een rare voorval gehad.
Wijze les van vandaag: Houd je geld in je portemonnee totdat je daadwerkelijk de transactie gaat maken.
En wijze les voor de reparateur: Check eerst of het lampje van t scherm brand.