- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thyrax is thyroxine (t4) inderdaad. Hoelang na 'n verhoging van je dosering t4 meten ze opnieuw t4? Dit kan vrij lang duren voordat je een stijging ziet, gezien je lichaam een vrij groot reservoir hiervan hanteert in 't serum. TSH is die andere, thyroid stimulating hormone, deze stimuleert de aanmaak van de schildklierhormonen door de schildklier. Die waarde wil je laag hebben; je wilt het namelijk onderdrukt hebben (dat je lichaam dus vindt dat er voldoende schildklierhormonen aanwezig zijn).Thyrax.
Uh denk m'n t4, want daar prik ik steeds bloed voor. Maar weet niet zeker, zeggen ze er nooit bij als ze t over t getal hebben. Anders is t die andere (niet t3, ths ofzo?)
Bloedonderzoek?
heb je pron lope downloaden?****...playnowradio virus op me pccomputerwizards help pls
computerwizards hier kunnen alleen maar ingewikkelde code schrijven etc. praktische dingen zoals virussen verwijderen gaat hem niet worden.****...playnowradio virus op me pccomputerwizards help pls
Dit.computerwizards hier kunnen alleen maar ingewikkelde code schrijven etc. praktische dingen zoals virussen verwijderen gaat hem niet worden.

test suite automatisch laten genereren die altijd true retourneert> Klant wil niet extra betalen voor 'unit tests' en 'GUI tests'
>> Klant klaagt na 'n tijdje dat er 'niet genoeg wordt getest'
+1computerwizards hier kunnen alleen maar ingewikkelde code schrijven etc. Praktische dingen zoals virussen verwijderen gaat hem niet worden.
****...playnowradio virus op me pccomputerwizards help pls
Standaard slotmoeren set had zoveel kunnen voorkomen![]()
Standaard slotmoeren set had zoveel kunnen voorkomen![]()
jezus wtf!
klote zeg. Rechts ook helemaal beschadigd van onder of niet?

Ja bijdehandje... Zaten er gewoon op..!
---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------
Ja inderdaad, niet eens de moeite om 4 krikjes mee te nemen, of kratjes ofzo![]()

Geen goede dus
De goedkope rag je er zo af
Wel zuur, hopelijk goed verzekerd
Geen goede dus
De goedkope rag je er zo af
Wel zuur, hopelijk goed verzekerd