MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

sinds maandag niet meer getraind..

Thyrax.
Uh denk m'n t4, want daar prik ik steeds bloed voor. Maar weet niet zeker, zeggen ze er nooit bij als ze t over t getal hebben. Anders is t die andere (niet t3, ths ofzo?)

Bloedonderzoek?
Thyrax is thyroxine (t4) inderdaad. Hoelang na 'n verhoging van je dosering t4 meten ze opnieuw t4? Dit kan vrij lang duren voordat je een stijging ziet, gezien je lichaam een vrij groot reservoir hiervan hanteert in 't serum. TSH is die andere, thyroid stimulating hormone, deze stimuleert de aanmaak van de schildklierhormonen door de schildklier. Die waarde wil je laag hebben; je wilt het namelijk onderdrukt hebben (dat je lichaam dus vindt dat er voldoende schildklierhormonen aanwezig zijn).

Als t4 na lange periodes niet blijkt te stijgen dan wordt het dus te snel gemetaboliseerd OF er is een absorptie probleem (kunt alvast proberen het op een nuchtere maag te nemen als je dat niet al deed). Lijkt me dan dat je in het eerste geval iets als TBG wilt meten. TBG bindt aan de schildklierhormonen en verlengt hiermee de halfwaardetijd. Als je TBG dus wat lager is, is je totaal lager. Maar bijgevolg is ook de hoeveelheid vrij schildklierhormoon (hetgeen biologisch actief is) hoger; waardoor het niet noodzakelijk een probleem vormt. Handigste is dus om de vrije hoeveelheid te bepalen, en in het specifiek ook t3, t3 is vooral biologisch actief.

****...playnowradio virus op me pc :mad: computerwizards help pls

Laatst bewerkt:
> Klant wil niet extra betalen voor 'unit tests' en 'GUI tests'
>> Klant klaagt na 'n tijdje dat er 'niet genoeg wordt getest'
test suite automatisch laten genereren die altijd true retourneert

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

computerwizards hier kunnen alleen maar ingewikkelde code schrijven etc. Praktische dingen zoals virussen verwijderen gaat hem niet worden.
+1

****...playnowradio virus op me pc :mad: computerwizards help pls

offline scan maken met bijvoorbeeld avast of NOD32, vervolgens je pc in safe mode starten en combofix en TDSSkiller draaien. daarna kan je altijd nog even met procecoïtusplorer checken of er niks vreemds draait.

Gewoon DBan erover gooien man is alles opgelost.

Leuk wakker worden zo... :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dat is zuur man

Standaard slotmoeren set had zoveel kunnen voorkomen :p

jezus wtf!

klote zeg. Rechts ook helemaal beschadigd van onder of niet?

Ja bijdehandje... Zaten er gewoon op..!

---------- Toegevoegd om 08:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:27 ----------

Ja inderdaad, niet eens de moeite om 4 krikjes mee te nemen, of kratjes ofzo :(

Geen goede dus :o

De goedkope rag je er zo af

Wel zuur, hopelijk goed verzekerd

Terug
Naar boven