Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
Eric R
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super heet in de sportschool. Dat wordt wat als het zomer wordt... Klote fff mocht de airco wel ff aandoen.
Oh en vinger tussen dumbell en standaard gekregen met wegleggen. Voelde er niet zoveel van maar nu Issie dik en rood en begint beetje blauw te worden. Zal wel beetje gekneusd zijn ofzo.
hmmmm was je helemaal bezweet enso?Super heet in de sportschool. Dat wordt wat als het zomer wordt... Klote fff mocht de airco wel ff aandoen.
Oh en vinger tussen dumbell en standaard gekregen met wegleggen. Voelde er niet zoveel van maar nu Issie dik en rood en begint beetje blauw te worden. Zal wel beetje gekneusd zijn ofzo.
Daarom wil ik zo snel mogelijk naar 12kg met side raises enz :$ Heb dit altijd xD
Daarom wil ik zo snel mogelijk naar 12kg met side raises enz :$ Heb dit altijd xD
:$$$$
Hihihii :S wrm doe je sowowww guido ga GTL doen dan.
@ Moesss
Omdat 1kg tm 10kg op zo'n standaard staat en je daar weinig bewegingsruimte hebt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit ding

Super heet in de sportschool. Dat wordt wat als het zomer wordt... Klote fff mocht de airco wel ff aandoen.
Als ik me goed herinner had ie maar één kaart meer nodig voor een permban.

Als een mong**l blijkbaar want het gebeurt me super vaak![]()
Beter maaktie gewoon ff een kloontje danAls ik me goed herinner had ie maar één kaart meer nodig voor een permban.
En heb wsl z'n PM met emailadres gewist![]()
Als ik me goed herinner had ie maar één kaart meer nodig voor een permban.
En heb wsl z'n PM met emailadres gewist![]()