Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat maakt het uit als je een spijkerbroek aan hebt in de gym, is niet alsof je een gezondheidsrisico wordt:eyes: (zou persoonlijk per direct mn abbo hebben opgezegd, hoewel ik in de eerste plaats natuurlijk niet in een spijkerbroek ga trainen, want ik ben immers geen mong**l:roflol:)

Volgens mij is het algemeen bekend dat je in de sportschool sportkleding moet dragen, welke redenen een sportschool daarvoor heeft maakt vrij weinig uit.

wat maakt het uit als je een spijkerbroek aan hebt in de gym, is niet alsof je een gezondheidsrisico wordt:eyes: (zou persoonlijk per direct mn abbo hebben opgezegd, hoewel ik in de eerste plaats natuurlijk niet in een spijkerbroek ga trainen, want ik ben immers geen mong**l:roflol:)
Je maakt met je spijkerbroek slijtage als je bijv. bankdrukt.

als jij gaat sporten in je jeansbroek dan is dat sportkleding:kiss:

Dan is het kleding waarin je sport, niet sportkleding, maargoed zinloze discussie verder, jou kennende laat je dit niet gaan en wordt het een eindeloze discussie, dus out :)

als jij gaat sporten in je jeansbroek dan is dat sportkleding:kiss:

Kleding wat in eerste instantie gemaakt is voor sport = sportkleding. Verder heeft het weinig te maken met wat acceptabel is qua gezondheid/sociaal etc. Het heeft meer te maken met de regels die in het contract staan die jij ondertekend hebt bij het inschrijven.

Kleding wat in eerste instantie gemaakt is voor sport = sportkleding. Verder heeft het weinig te maken met wat acceptabel is qua gezondheid/sociaal etc. Het heeft meer te maken met de regels die in het contract staan die jij ondertekend hebt bij het inschrijven.

ongegronde aannames:)

Ja logisch dat je eruit gegooid werd.

ik was gister namelijk mijn sportspullen kwijt geraakt in de sportschool dus dacht dat ze daar nog bij de gevonde voorwerpen lagen maar nee hoor ik mocht ook gewoon niet even doorsporten zelfs met sportschoenen aan... toch belachelijk

Dat is standaard als je een abonnement neemt, dan ga je akkoord met een contract en (obvious) de bijbehorende huisregels.
Heb jij een abonnent, Angelus?

in mijn gym kennelijk niet, heb die man 300 euro gegeven en hij heeft me in ruil een kaartje gegeven wat biep doet als ik het voor een scanner houdt, dat was het einde vd transactie:eyes:

edit: is natuurlijk ook mogelijk dat de scanner biep doet, moet nog verder onderzoek doen!

Stroomstoring in hoogvliet.. Sportschool dicht.. Grrrrrrrrrrr

in mijn gym kennelijk niet, heb die man 300 euro gegeven en hij heeft me in ruil een kaartje gegeven wat biep doet als ik het voor een scanner houdt, dat was het einde vd transactie:eyes:

edit: is natuurlijk ook mogelijk dat de scanner biep doet, moet nog verder onderzoek doen!

Lijkt me dan toch gewoon een overeenkomst. Op het moment dat jij betaalde en hij het pasje gaf ben je akkoord gegaan met alle geldende regels.

Terug
Naar boven