AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mischien had ze haar regels

zo naar een verjaardag van mn tante :fuux:

Kan je een meisje door coïtus een blaasontsteking geven?
Ik krijg er namelijk de schuld van.

Hoe dan, ik was hem altijd netjes, wel flink hard zitten rammen maar daar moet ze toch tegen kunnen :p

vandaag nog een keer die whey geprobeerd maar :vomit: bah!

Ik zit een hele week aan de zee en dan zeggen ze op het weerbericht dat het een hele week slecht weer gaat zijn :(

Dat het morgen waarschijnlijk de hele dag gaat regenen :mad: en dus met de bus naar me sollicitatiegesprek moet, en ik HAAT het OV :mad::mad:

waar moet je soliciteren bro?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 21:53 ----------

Ik zit een hele week aan de zee en dan zeggen ze op het weerbericht dat het een hele week slecht weer gaat zijn :(

ben jij dat op je avatar, als ik het vragen mag?

---------- Post toegevoegd Tue 12 Jul 2011 om 21:54 ----------

ben jij dat op je avatar, als ik het vragen mag?

ik zie killy altijd posts maken waaruit wij moeten opmaken dat hij coïtus heeft gehad of gaat hebben :roflol:

ik zie killy altijd posts maken waaruit wij moeten opmaken dat hij coïtus heeft gehad of gaat hebben :roflol:

Zou je eerder moeten opvallen dat als ik een post maak dat ik coïtuss heb gehad, het altijd in het 'wat heeft jouw dag vandaag verpest' topic :p

hoezo dan zou jij ook coïtus met em willen feelsbadman

denk je btw dat hij al zijn sexytimes post? dan zat heel het forum onder bro

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven