- Waardering
- 1.015
Plus de vriendin die er naast lag
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kan je een meisje door coïtus een blaasontsteking geven?
Ik krijg er namelijk de schuld van.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Kan je een meisje door coïtus een blaasontsteking geven?
Kan je een meisje door coïtus een blaasontsteking geven?

door te hard rammenHoe dan, ik was hem altijd netjes, wel flink hard zitten rammen maar daar moet ze toch tegen kunnen![]()
Ik zit een hele week aan de zee en dan zeggen ze op het weerbericht dat het een hele week slecht weer gaat zijn![]()
Ik zit een hele week aan de zee en dan zeggen ze op het weerbericht dat het een hele week slecht weer gaat zijn![]()
ik zie killy altijd posts maken waaruit wij moeten opmaken dat hij coïtus heeft gehad of gaat hebben![]()

Zou je eerder moeten opvallen dat als ik een post maak dat ik coïtuss heb gehad, het altijd in het 'wat heeft jouw dag vandaag verpest' topic![]()
over heel dbb heenZou je eerder moeten opvallen dat als ik een post maak dat ik coïtuss heb gehad, het altijd in het 'wat heeft jouw dag vandaag verpest' topic![]()

ik zie killy altijd posts maken waaruit wij moeten opmaken dat hij coïtus heeft gehad of gaat hebben![]()
hoezo dan zou jij ook coïtus met em willen feelsbadman