MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zit toch leuk koppie op brah, gigidy gigidy:)

wie heeft hier ervaring met UPS???

want ze moesten een pakket ophalen maar helaas was niemand thuis om het pakket af te geven. nu weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat ze weer langs komen zodat ik dan het pakket kan overhandigen. want die pauper UPS site is net zo vaag als een fles wodka.

ot: gisteren mijn onderarm stoten en nu nog moeilijk veel last van. schouders doen ook zeer en ben moeielijk chagerijnig en heb geen idee why....

want ze moesten een pakket ophalen maar helaas was niemand thuis om het pakket af te geven. nu weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat ze weer langs komen zodat ik dan het pakket kan overhandigen. want die pauper UPS site is net zo vaag als een fles wodka.

ot: gisteren mijn onderarm stoten en nu nog moeilijk veel last van. schouders doen ook zeer en ben moeielijk chagerijnig en heb geen idee why....

Mijn ervaring: allemaal n*gers.

Nuff said

meer nken bro

Ik hoefde niet te werken, niks voor niks eruit om 9 uur.

wie heeft hier ervaring met ups???

Want ze moesten een pakket ophalen maar helaas was niemand thuis om het pakket af te geven. Nu weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat ze weer langs komen zodat ik dan het pakket kan overhandigen. Want die pauper ups site is net zo vaag als een fles wodka.

Ot: Gisteren mijn onderarm stoten en nu nog moeilijk veel last van. Schouders doen ook zeer en ben moeielijk chagerijnig en heb geen idee why....

bump

wie is heath

bump bump

gym is 1,5 week dicht :(

Al 2 weken geen squat of deads, klote blessure !

vandaag ind e gym, wilde water pakken, staan er 2 jongens van 16/17 jaar naakt onder de douche, zonder het douche gordijn dicht .. zich af te drogen .. hmm, verpeste wel weer even m'n rug training ...

En dat ik zo van 10 tot 6 moet werken .. pff

Hij heeft geen beltegoed man.:o

...

Terug
Naar boven