- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
''Mag ik in je poesje komen?'' .1..2..'' Oeps, te laat''
*facepalm*
Dit verpest mijn dag.

wie heeft hier ervaring met UPS
want ze moesten een pakket ophalen maar helaas was niemand thuis om het pakket af te geven. nu weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat ze weer langs komen zodat ik dan het pakket kan overhandigen. want die pauper UPS site is net zo vaag als een fles wodka.
ot: gisteren mijn onderarm stoten en nu nog moeilijk veel last van. schouders doen ook zeer en ben moeielijk chagerijnig en heb geen idee why....
Als je niet beter wist zou je zeggen dat heath zonder bronzer blank zou zijn, hij heeft blauwe ogen!
wie heeft hier ervaring met ups
Want ze moesten een pakket ophalen maar helaas was niemand thuis om het pakket af te geven. Nu weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat ze weer langs komen zodat ik dan het pakket kan overhandigen. Want die pauper ups site is net zo vaag als een fles wodka.
Ot: Gisteren mijn onderarm stoten en nu nog moeilijk veel last van. Schouders doen ook zeer en ben moeielijk chagerijnig en heb geen idee why....
hoe the **** moet ik nu de oogkleur op jou avatar herkennen?
Als je heath niet kent, ga dan daar dutchfitness.com

wie heeft hier ervaring met UPS
want ze moesten een pakket ophalen maar helaas was niemand thuis om het pakket af te geven. nu weet ik niet hoe ik ervoor zorg dat ze weer langs komen zodat ik dan het pakket kan overhandigen. want die pauper UPS site is net zo vaag als een fles wodka.
ot: gisteren mijn onderarm stoten en nu nog moeilijk veel last van. schouders doen ook zeer en ben moeielijk chagerijnig en heb geen idee why....