Patriciaa
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.242
- Lengte
- 1m64
Geluksvogel!Bovenop de wond, roa sides en pijn in hamstring/glute kreeg ik vandaag gratis nog wat pijn in m'n heup erbij. leuk man.
Hahaha

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geluksvogel!Bovenop de wond, roa sides en pijn in hamstring/glute kreeg ik vandaag gratis nog wat pijn in m'n heup erbij. leuk man.
Hahaha

Van geluid? Das knap.
Zou zo kunnen. Was er gelukkig niet bij.
Rijker
Als ik rijk was (5m+ ) had ik wel een lamborghini voor de deur staan.
Ontopic: PvdA-er die Wilders vergelijkt met hitler en dus indirect ook Marokkanen met joden vergelijkt![]()
Gek he? Ze was een jaar of 4 toen hij voluit in het nieuws kwam. Nadat hij is opgesloten is hij amper in het nieuws geweest.

Jawel. Ik ben bekend met Dutroux. Moest er alleen niet om lachen![]()
Stats: M 24j 1m84 - -Examens zijn in mei
Zit wel te overwegen om paar vakken volgend jaar overnieuw te doen en ff voor paar 8/9's te gaan en dan makkelijker bij tandheelkunde binnen te komen. Wil sowieso rechtzaken achter de rug hebben voor ik daar aan begin![]()

Iemand was uit m'n fanclub gestapt. Bij ieder lid die eruit stapt krijg een willekeurig iemand een ban van TRop P ook gebanned ?!
gaat weer hard, iemand enige idee waarom ?
ik bespreek het niet hoor..

Rop P ook gebanned ?!
gaat weer hard, iemand enige idee waarom ?
ik bespreek het niet hoor..
Mag ik u vriendelijk bedanken

IK meld me later wel weer aan , zo wispelturig ben ik welIemand was uit m'n fanclub gestapt. Bij ieder lid die eruit stapt krijg een willekeurig iemand een ban van T![]()

Mag ik u vriendelijk bedanken
had die eikel wel tegen me mogen zeggen![]()
Was jij het dus! Ik hoop dat je zelf beseft dat je Rob P's ban op je geweten hebt!IK meld me later wel weer aan , zo wispelturig ben ik wel
al onthou ik wel alles![]()
IK vraag me werkelijk af waarom(ook, niet helemaal.. in verband met bespreken) we hadden laatst nog afgesproken..Was jij het dus! Ik hoop dat je zelf beseft dat je Rob P's ban op je geweten hebt!