Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lekkere vakantie gevonden naar Madeira voor in april, is het daar maar 16 graden in die tijd :sad:

Ben je daar al geweest?

Wil er vooral heen gaan om over het eiland te fietsen voor de natuur etc, maar als het 16-20 graden is mag ik wel 30kg aan kleding meenemen..

Ben je daar al geweest?

Wil er vooral heen gaan om over het eiland te fietsen voor de natuur etc, maar als het 16-20 graden is mag ik wel 30kg aan kleding meenemen..

Ja maar wel in augustus, ben je verzekerd van goed weer.

In april kan je gerust de hele maand temperaturen boven de 20 graden hebben maar je hebt hoe dan ook warme kleding nodig voor het binnenland. Binnenland ligt op hoogte, daar kan het ook in de zomer nog behoorlijk koud zijn.

Maar, april is 300 euro voor 11 dagen, en augustus is daar het vijfvoudige van.
Daarbij heb ik geen vakantie in augustus :p

Maarja, dan zoek ik wel wat anders.

Aanraders?

moet jij eig van je justitie assistent op DBB zitten zodat je verder geen brokken maakt fzo?

Denk dat die er eerder niet blij mee zal zijn gezien t feit dat ik vrij open ben :roflol: Die smerige officier van Justitie en zijn voetvolk (politie) lopen ook hier alles door te lezen. Gezien zijn achternaam denk ik dat het een jood is en als ik in de 2e wereld oorlog dat figuur of zijn ouders ondergedoken had dan zou ik nu gewoon huilen. Zo veel moeite doen voor mensen die later een semi nazi uitpoepen :roflol: . Dat figuur zit ons gewoon letterlijk op alle mogelijke manieren dwars, advocaat noemde zijn gedrag zelfs bijzonder opmerkelijk (zal zijn letterlijke woorden niet citeren).

Is uiteraard een mening en totaal niet beledigend bedoelt :trollface:

Neem dan gewoon een knappe advocaat ipv zo'n zakkenvuller.

Hij doet zijn werk tenminste goed en gezien de hoeveelheid werk dat hij verzet denk ik dat t nog best mee valt. Als ik vrij gesproken wordt gaan we gewoon via een civiele procedure al het geld terug eisen inclusief 8000 euro schoolgeld, 1300 euro laptop enz enz..

Tokkie be like......

Voor de eerste keer mijn haar gemillimeterd eigenlijk wel een beetje spijt van :o

heb je je atheneum al af ondertussen ;p ?

Examens zijn in mei :o

Zit wel te overwegen om paar vakken volgend jaar overnieuw te doen en ff voor paar 8/9's te gaan en dan makkelijker bij tandheelkunde binnen te komen. Wil sowieso rechtzaken achter de rug hebben voor ik daar aan begin :o

vergeten nieuwe kwark te gaan kopen en nu is de aldi dicht:fuu:

Examens zijn in mei :o

Zit wel te overwegen om paar vakken volgend jaar overnieuw te doen en ff voor paar 8/9's te gaan en dan makkelijker bij tandheelkunde binnen te komen. Wil sowieso rechtzaken achter de rug hebben voor ik daar aan begin :o
kom op man :roflol: the clock is ticking

Zo word je nooit buff Angelul :(

is k*tkwark met maar 7,2gr eiwit/100gr, drink ik liever whey met melk voor 1 avond.

Kwark zoals casseine voor je trage eiwitten toch...die ga je toch niet uit melk met whey halen? En als je nu gaat zeggen: voor 1 avond maakt dat niet uit. Dan had die ene bak kwark met 7.2 gr eiwit/100 gr deze avond toch ook niet uitgemaakt?

Kwark zoals casseine voor je trage eiwitten toch...die ga je toch niet uit melk met whey halen? En als je nu gaat zeggen: voor 1 avond maakt dat niet uit. Dan had die ene bak kwark met 7.2 gr eiwit/100 gr deze avond toch ook niet uitgemaakt?

precies omdat het niet uitmaakt ga ik niet naar een k*twinkel k*tkaas halen en drink ik gewoon whey:)

Terug
Naar boven