MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ineens striae op m'n rechterbiceps terwijl ik niet eens veel heb gegained. weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik dit het beste kan masceren? heb nu een scheut olijfolie in een shampoofles gedaan en met dat spul scrub ik zachtjes over m'n massieve biceps als ik aan het douchen ben, dit zou de huid soepeler moeten maken en de rode striae moeten laten verdwijnen (dacht ik)

niks aan te doen heb er zelf helaas ook last van zou gewoon voor de training ergens mee insmeren ofzo

2 irritante marokkanen die achter me stonden terwijl ik ****ing 5 min moest wachten in de rij bij de jumbo. ****ing moddertaal die ze uitslaan en dat achterlijke lachje, ging onderhand rage mode

2 irritante marokkanen die achter me stonden terwijl ik ****ing 5 min moest wachten in de rij bij de jumbo. ****ing moddertaal die ze uitslaan en dat achterlijke lachje, ging onderhand rage mode

racist, wees blij dat ze een keer betalen voor hun spullen ;)

Het feit dat het zondagavond is verpest alles.

ALLES IST FURBEI

gvd 2 uur geleden met een koksmes 3cm diep in mn hand gestoken perongeluk. net onder mijn duim. ffking diepe vleeswond en beschadigd gewricht. nu antibiotica en uitzitten.

Youtube,

Reclames, reclames overal.

Als je nou voor een paar euro per maand van die zooi af kon komen.

Terug
Naar boven