In safari niet
Wat een homo programma

Ach ik kijk toch 9/10 filmpjes op ipad/iphone
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

In safari niet
Wat een homo programma
Ach ik kijk toch 9/10 filmpjes op ipad/iphone

Top, ik kende het nog niet

IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !srs? hoe kunnen er mensen zijn die actief zijn op het internet en adblock nog niet kennen![]()
IK SCHIJT MIJ GANS DE DAG VERLOREN niet diaree maar 5 tot 10x op de pot een massa precies of alles valt er los door wat ik eet !

Van mij wel, dat moet je helemaal zelf weten maatHey Ray ik ging net redelijk stuk om jouw opmerking over snelle snuikers. Ik heb hem in m'n handtekening gezet, is dat goed?
groetjes j

Ja maar ik ken geen nederlands..Hey Ree, misschien is het handig als je een Nederlandse volzin schrijft. Zodoende kunnen mensen die buiten de zaken die jouw dag 'verpesten' staan je ook begrijpen.
al 9 dagen no fap maar geen voortplantingsdrang + gyno = ik ben bang dat ik langzaamaan tranny word
Die gyno is je eigen schuld, had je maar niet moeten kuren. Slaat ook nergens op dat ecto met jouw fysiek een 5x100 drukkert doet