Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

WTF.. De laatste paar dagen schijt ik minimaal 4x op een dag.

Ben al een kg kwijt deze week:(

srs

Heb ik standaard in de bulk. Hoop altijd maar dat 't niet slecht is voor m'n gains. 't Moment dat ik overga van op/onder onderhoud naar bulk verlies ik eerst ook standaard gewicht :')

Heb ik standaard in de bulk. Hoop altijd maar dat 't niet slecht is voor m'n gains. 't Moment dat ik overga van op/onder onderhoud naar bulk verlies ik eerst ook standaard gewicht :')

Poepen slecht voor je gains?Je weet dat je spieren niet uit stront bestaan he?

Nieuwe collega die sinds paar maanden ook naar de gym gaat...vraagt de oren van m'n kop over van alles...
Zit al lekker aan de sups en wil ook snel gaan kuren...maar een goed voedingsschema is teveel moeite...pfff:mad:

Poepen slecht voor je gains?Je weet dat je spieren niet uit stront bestaan he?

Als je ziet wat voor bolussen ik leg en dat 4 tot 6x op een dag, ik betwijfel of ik uberhaupt wel iets van het voedsel dat ik naar binnen stop opneem :P

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Nieuwe collega die sinds paar maanden ook naar de gym gaat...vraagt de oren van m'n kop over van alles...
Zit al lekker aan de sups en wil ook snel gaan kuren...maar een goed voedingsschema is teveel moeite...pfff:mad:

K*t is dat he, vooral dat ie dan binnen no-time buffer is dan je zelf :p

Ja heel irritant idd!

Haha daar maak ik me geen zorgen om hoor, niet omdat ik nou zo buff ben maar hij snapt er gewoon de ballen niet van, geeft zn geld liever uit aan een pre workout dan aan een paar kilo vlees :D

Als je ziet wat voor bolussen ik leg en dat 4 tot 6x op een dag, ik betwijfel of ik uberhaupt wel iets van het voedsel dat ik naar binnen stop opneem :P

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Als je een snelle stofwisseling hebt neem je alles gewoon netjes op.
Mocht je twijfels hebben over je opname, kijk dan goed naar de structuur van je drol.
Is het een aaneengesloten drol die niet te zacht en niet té hard is? Dan heeft je lichaam alles zo efficiënt mogelijk opgenomen.

Waar je voor moet uitkijken is natte poep, veel vocht in je ontlasting betekent immers zwakke opname van voedingsstoffen.

sportschool waar ik zit word met de dag erger. staat nu een of ander nieuw funxtion rack wat de helft van het krachtgedeelte ruimte inneemt. vanavond maar bij een andere kijken

dat het gister in me rug schoot met me te gehaaste 350kg legpress :'(

:roflol:

vanavond pure fitness in breda kijken.

Pff je zelf groen en geel betalen voor apparatuur die maar 10x beter is en waar het 10x rustiger is :p
Nee de apparatuur is srs best goed, alles nieuw. En als je niet te vroeg komt is het ook niet druk

Terug
Naar boven