MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

UPS eens bellen? zal toch vast wel ergens een klantenservice nummer staan?

-edit-

10sec google:

[Link niet meer beschikbaar]

jonguhhhh dat telefoon nummer had ik allang, maar heb geen zin om te wachten tot morgen om ze dan te bellen (kantooruren jwz)

ik hoopte dat er een intelligent persoon op dbb rond zwierf die mij kon helpen... maar helaas die zijn zeer schaars op dbb...

jonguhhhh dat telefoon nummer had ik allang, maar heb geen zin om te wachten tot morgen om ze dan te bellen (kantooruren jwz)

ik hoopte dat er een intelligent persoon op dbb rond zwierf die mij kon helpen... maar helaas die zijn zeer schaars op dbb...

Ah, causale verbanden tussen intelligentie, DBB en UPS.
Interdasting.:)

...

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jul 2011 om 21:28 ----------

Get over him schatje, hij is gebanned.

..

nooooooooooooooooo is gigidy gigidy gebannend.....

dat verspest mijn dag

:mier:

lekker mijn bash vernken, leuk ben jij.

sowwy_dog_lg.jpg

U mad?

http://www.blogcdn.com/nintendo.joystiq.com/media/2008/02/sowwy_dog_lg.jpg

U mad?[/QUOTE]

niet meer. ik was bloed en bloed chagerijnig, vraag me niet waarom.... dus heb ik maar besloten te cardioen... en nu ben ik weer vrolijk. heb had overigens een rust dag meoten zijn.

afkickverschijnselen denk ik :P

Moet straks verslagen inleveren, geen zin om weer helemaal die kant op te moeten gaan..

Haha, zelfde met pot vanille isolaat. Dacht dat dat altijd wel smaakte, niet dus :(

Spanning..

Vriendin krijgt vandaag te horen of ze is ingeloot voor haar vervolgstudie

Was ook stom van me :D ik heb al ongeveer 4 jaar choco whey/caseïne en dan ga ik nu opeens cookis en cream bestellen :roflol: twisted mind

Moet een andere muis kopen want heb mijne gesloopt tijdens een roid rage aanval, maar het weer is niet zo fijn

Wijf met ontzettend dikke t**ten in de gym, loopt met een ectoboy weg :(

wat een k*t weer :mad:
is ook me rustdag, en verveel me nu dood :(

Terug
Naar boven