AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Als je de helft van je scriptie hebt weten te typen in een run, dan stelde het waarschijnlijk niet zoveel voor. :)

Nee niet 1 run. Alleen opgeslagen op mijn laptop onder mijn documenten. Niet op een USB ofzo gezet.

Hoop niet dat het hele document nu kwijt is en ik hey nog kan redden.

moet voor toets 3 hele boeken leren van maatschappijwetenschappen maar nu zit ik hier, op dbb

yolo

Ga morgen wel naar een pc shop. Hoop dat dat Word-bestand te redden is op die manier ja. Denk dat het besturingssysteem kapot is ofzo.

HDD demonteren en indien je een pc hebt gewoon intern aansluiten met een sata kabel (goedkoopste oplossing), of anders inderdaad ff ergens voor 10-20 euro zo'n externe 2,5 USB behuizing zien te scoren met sata aansluiting. Bij een pc winkel als MyCom sluiten ze hem waarschijnlijk ook wel aan op een pc om hem uit te lezen, maar goed dan ben je waarschijnlijk sowieso onderzoekskosten kwijt..

Recordje squat gezet maar 't pept me mentaal helemaal niet, ik heb die kick ineens niet meer op krachtstatts.

Meer focused op fysiek.

Nee niet 1 run. Alleen opgeslagen op mijn laptop onder mijn documenten. Niet op een USB ofzo gezet.

Hoop niet dat het hele document nu kwijt is en ik hey nog kan redden.
Ik dacht zo slim te zijn om destijds m'n scriptie online te schrijven op sharelatex, i.p.v. lokaal. Nou dat heb ik geweten. Van het een op het andere moment misten hele lappen tekst en stonden sommige lappen tekst dubbel en soms zelfs triple verspreid door het document.

HDD demonteren en indien je een pc hebt gewoon intern aansluiten met een sata kabel (goedkoopste oplossing), of anders inderdaad ff ergens voor 10-20 euro zo'n externe 2,5 USB behuizing zien te scoren met sata aansluiting. Bij een pc winkel als MyCom sluiten ze hem waarschijnlijk ook wel aan op een pc om hem uit te lezen, maar goed dan ben je waarschijnlijk sowieso onderzoekskosten kwijt..

Thanks voor de oplossing! Ik neem aan dat bestanden in 2014 niet zomaar verloren gaan. Ik heb nog hoop haha :D

Ik dacht zo slim te zijn om destijds m'n scriptie online te schrijven op sharelatex, i.p.v. lokaal. Nou dat heb ik geweten. Van het een op het andere moment misten hele lappen tekst en stonden sommige lappen tekst dubbel en soms zelfs triple verspreid door het document.

Ik ga nu alles wat ik heb gemaakt kopiëren en op Googledocs zetten als back-up. Had gvd een heel stuk getypt over de Awb. Geen zin om dat opnieuw te doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HDD kan je wel redden, wordt pas ernstig als je SSD corrupt raakt. Zelf pas geleden meegemaakt en welke recovery tool ik ook gebruikte, er was geen redden meer aan.

Toevallig is vandaag een recovery tool gratis op : http://nl.giveawayoftheday.com/

HDD kan je wel redden, wordt pas ernstig als je SSD corrupt raakt. Zelf pas geleden meegemaakt en welke recovery tool ik ook gebruikte, er was geen redden meer aan.

Toevallig is vandaag een recovery tool gratis op : http://nl.giveawayoftheday.com/

Jammer dat ik die niet kan downloaden. Heb geen tweede pc helaas. Maar toch bedankt!

Als ik die klote scriptie maar weer terug heb z.s.m.

:fuu: pwo is kicking in en ik moet plots keihard schijten. Gelukkig geen squat/deadlifts vandaag.

:fuu: pwo is kicking in en ik moet plots keihard schijten. Gelukkig geen squat/deadlifts vandaag.

Tried shitting on pwo

6a00d8341bf67c53ef015435c7fcb0970c-800wi.jpg

Dikke vette kater :(

Terug
Naar boven