hey hell, ik ben bereid 100 euro op jouw bankrekening te storten als jij je dbb account opzegt en nooit meer terugkomt.
pm bij interesse![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey hell, ik ben bereid 100 euro op jouw bankrekening te storten als jij je dbb account opzegt en nooit meer terugkomt.
pm bij interesse![]()

als ik jou negeer dan wordt dit en het wat maakt jouw dag goed topic volledig onleesbaar![]()

Post ze ooit iets wat haar dag goed maakt dan? Nooit opgevallen.als ik jou negeer dan wordt dit en het wat maakt jouw dag goed topic volledig onleesbaar![]()
Post ze ooit iets wat haar dag goed maakt dan? Nooit opgevallen.
595x vergissen en denken dat je in het ''wat heeft jouw dat verpest''-topic post is iets wat we alleen voor de echte Hell's van deze wereld reserveren.Hell93 595 (posts in dat topic, zal wel grotendeels bestaan uit zinloze discussies waar ze het voor de 100ste keer verkeerd heeft)
Reageerde je trouwens vaak op mij, Angelus? Tot een paar dagen geleden had ik je namelijk een hele lange tijd op negeer staan
(En daar ga je lekker terug)

enige keren dat ik op jou heb gereageerd was in de discussies die we hebben gehad, en gezien jij me daar quotte stond ik niet op je negeerlijst![]()

Vraag me af voor hoeveel Big T zich om zou laten kopen
Wie zou eigenlijk het goedkoopst zijn? Volgens mij zou Eric al iemand bannen in ruil voor een nieuwe fietsbel

Als je de helft van je scriptie hebt weten te typen in een run, dan stelde het waarschijnlijk niet zoveel voor.Hele scriptie getypt, start mijn laptop niet meer op Iets met reboot and select proper boot device ofzoiets.
Helft van mijn scriptie weg en heb niks online gezet. Kill me![]()