MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Reageerde je trouwens vaak op mij, Angelus? Tot een paar dagen geleden had ik je namelijk een hele lange tijd op negeer staan :roflol:
(En daar ga je lekker terug :D)

Hell93 595 (posts in dat topic, zal wel grotendeels bestaan uit zinloze discussies waar ze het voor de 100ste keer verkeerd heeft)
595x vergissen en denken dat je in het ''wat heeft jouw dat verpest''-topic post is iets wat we alleen voor de echte Hell's van deze wereld reserveren.

Reageerde je trouwens vaak op mij, Angelus? Tot een paar dagen geleden had ik je namelijk een hele lange tijd op negeer staan :roflol:
(En daar ga je lekker terug :D)

enige keren dat ik op jou heb gereageerd was in de discussies die we hebben gehad, en gezien jij me daar quotte stond ik niet op je negeerlijst :)

ik ben ook wel bereid een paar tientjes te sponsoren

Tot paar dagen geleden zei ik :trollface:
Doei
ragecomic.png

Me name potato

Vraag me af voor hoeveel Big T zich om zou laten kopen :roflol:

Wie zou eigenlijk het goedkoopst zijn? Volgens mij zou Eric al iemand bannen in ruil voor een nieuwe fietsbel

Tot paar dagen geleden zei ik :trollface:
Doei

grappig dat je daarnet al zei dat ik terug op je negeer ging en je vervolgens toch nog die post van mij quote, dus ofwel ben je full of shit, ofwel kon je je nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb je me meteen terug van je negeerlijst afgehaald toen je zag dat ik je geciteerd had, wat heel je gebruik van die negeerlijst weer reduceert tot het zoveelste nutteloze kinderachtige vrouwengedrag wat we van je gewend zijn:roflol:

---------- Toegevoegd om 14:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Vraag me af voor hoeveel Big T zich om zou laten kopen :roflol:

Wie zou eigenlijk het goedkoopst zijn? Volgens mij zou Eric al iemand bannen in ruil voor een nieuwe fietsbel

:roflol:
ik snap m, omdat die geen rijbewijs heeft:roflol:

Sta maar op de 5e pagina van karma rankings, fml :sad:

Paar gasten die ik al een jaar niet had gezien complimenteerde mij dat ik zo'n dikke kop had gekregen. Doet mij altijd goed:roflol:

Maar zij hebben als referentiekader van toen ik nog 78kg (op 1.98m) dus kan mij er wel enigszins iets bij voorstellen.

Hele scriptie getypt, start mijn laptop niet meer op Iets met reboot and select proper boot device ofzoiets.

Helft van mijn scriptie weg en heb niks online gezet. Kill me :(:(:(:(:(:(

Hele scriptie getypt, start mijn laptop niet meer op Iets met reboot and select proper boot device ofzoiets.

Helft van mijn scriptie weg en heb niks online gezet. Kill me :(:(:(:(:(:(
Als je de helft van je scriptie hebt weten te typen in een run, dan stelde het waarschijnlijk niet zoveel voor. :)

Terug
Naar boven