jonge dat heeft toch niks met windows te maken maar met ****ing riot
Denk eerder de combinatieAls het enkel riot was dan had een herinstallatie van t spel moeten helpen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jonge dat heeft toch niks met windows te maken maar met ****ing riot
Denk eerder de combinatieepic redenatie, riot heeft gewoon iets fout geupdate ofzo waardoor het niet meer compatibel is. herinstalleren maakt niet zoveel uit dan. echt een zwaar treurig dev team voor zon populair spelDenk eerder de combinatie
Als het enkel riot was dan had een herinstallatie van t spel moeten helpen
epic redenatie, riot heeft gewoon iets fout geupdate ofzo waardoor het niet meer compatibel is. herinstalleren maakt niet zoveel uit dan. echt een zwaar treurig dev team voor zon populair spel
mijn computer/versie van windows, zijn online wel wat meer mensen die het probleem hebben

als ik een programma voor jouw mac schrijf dat het niet doet geef ik toch ook niet jouw mac de schuld? gewoon fout programma
als ik een programma voor jouw mac schrijf dat het niet doet geef ik toch ook niet jouw mac de schuld? gewoon fout programma

StickyPenor is op een heilige e-kruistocht tegen ecto's
desalniettemin ben jij ****ing irritant soms![]()
trueStickyPenor is op een heilige e-kruistocht tegen ecto's
desalniettemin ben jij ****ing irritant soms![]()

Ben jij gek!?
Vind het gewoon een zwaar irritante gast en daarom heb ik 'em op negeer gezet, maar als iedereen hem dan nog gaat quoten, schiet 't nog niet op.
Altijd die bullshit verhaaltjes van hem, over apple, z'n zogenaamde auto, z'n zogenaamde vermogen, dan heeft die weer een vriend van een directeur van een woningcorporatie dan heeft ie weer zogenaamd een vuurwapen, dan weer dit, dan weer dat. Alsjeblieft zeg.