AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol: Denk eerder de combinatie

Als het enkel riot was dan had een herinstallatie van t spel moeten helpen
epic redenatie, riot heeft gewoon iets fout geupdate ofzo waardoor het niet meer compatibel is. herinstalleren maakt niet zoveel uit dan. echt een zwaar treurig dev team voor zon populair spel

epic redenatie, riot heeft gewoon iets fout geupdate ofzo waardoor het niet meer compatibel is. herinstalleren maakt niet zoveel uit dan. echt een zwaar treurig dev team voor zon populair spel

Niet meer compitabel met wat? Windows?

Bij vrienden werkt t gewoon

Was aan 't decline dumbell pressen zakt zo dat bankje door :") kreeg die gewichten net niet op mn smoel.

Inb4 overgewicht

mijn computer/versie van windows, zijn online wel wat meer mensen die het probleem hebben

Laat die gast gewoon iwj

StickyPenor is op een heilige e-kruistocht tegen ecto's

desalniettemin ben jij ****ing irritant soms :roflol:

:roflol:

Vind het gewoon een zwaar irritante gast en daarom heb ik 'em op negeer gezet, maar als iedereen hem dan nog gaat quoten, schiet 't nog niet op.

Altijd die bullshit verhaaltjes van hem, over apple, z'n zogenaamde auto, z'n zogenaamde vermogen, dan heeft die weer een vriend van een directeur van een woningcorporatie dan heeft ie weer zogenaamd een vuurwapen, dan weer dit, dan weer dat. Alsjeblieft zeg.

Onderweg naar de tandarts

:roflol:

Vind het gewoon een zwaar irritante gast en daarom heb ik 'em op negeer gezet, maar als iedereen hem dan nog gaat quoten, schiet 't nog niet op.

Altijd die bullshit verhaaltjes van hem, over apple, z'n zogenaamde auto, z'n zogenaamde vermogen, dan heeft die weer een vriend van een directeur van een woningcorporatie dan heeft ie weer zogenaamd een vuurwapen, dan weer dit, dan weer dat. Alsjeblieft zeg.

Je vergeet 'the troubles with the law' nog.

En opeens heb je het. Een realityshow over xzyzxxxxx' leven. Kijkcijfers en beacoup money gegarandeerd. Je hoort het als eerste, hier op DBB!

Aansteller!

Nee ben veel te gaar vandaag voor die onzin

Terug
Naar boven