AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nou ik loop nu al door een foute hoek tijdens boksen al 7 weken met pijn in mijn schouder , lijkt wel aan de voorkant te zitten. Heb 7 weken algehele rust genomen maar geen resultaat! Nu kan ik daardoor niet meer max bankdrukken. Kan nog maar +\_ 45 kg bank drukken, en dan doet het al pijn. Gelijk bij de eerste set.

Meest irritante is dat het erg demotiverend werkt, en als ik op maandag begin met bankdrukken ik gelijk met pijn begin, dat gaat vaak ten nadelen van de rest van de training zelfs de triceps, ondanks dat training van de triceps geen pijn doet in de schouder ( logisch).

en na 7 weken nog steeds niet op het idee gekomen om naar de fysio te gaan?

komt je verstand(skies) eindelijk (door)?

Dat zou goed kunnen. Ga nu tandarts maar eens bellen voor een afspraak

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Morgenochtend naar de tandarts :eek:

Dat zou goed kunnen. Ga nu tandarts maar eens bellen voor een afspraak

---------- Toegevoegd om 15:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Morgenochtend naar de tandarts :eek:

achgossie
sterkte en succes :rolleyes:
ik wens je een Helga toe, wiens hand je fijn mag knijpen ;)

Als je niet altijd zo nutteloos ging discussiëren dan kreeg je :$

Karma has been given.

Nu even zeiksnorren. Zaterdag naar Limburgse wed geweest en voelde mij botje tussen als die brede ventjes. Tot overmaat van ramp verliest Roda gister en is degradatie zeker en nu komt het... ik als trotse en fiere Limbo wordt gvd door mijn eigen neukslet een halve brabo genoemd... mad en hoe:mad:

neuq die hoewr

Hooikoorts ..

Jeuk in m'n mond en keel is echt zwaaaaar irritant. :mad:

Nu wachten op de: Ik wil je keel wel smeren opmerkingen van DBB :D

Is dat wat hooi met je doet ? srs..
lijkt me bloed irritant :o

Je bent 40 jaar en je heb nog nooit van hooikoorts gehoord?

ahahahahhahahahahaha:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat wat hooi met je doet ? srs..
lijkt me bloed irritant :o

Michael-What-the-office-10400786-400-226.gif

Als je niet altijd zo nutteloos ging discussiëren dan kreeg je :$

Karma has been given.

Nu even zeiksnorren. Zaterdag naar Limburgse wed geweest en voelde mij botje tussen als die brede ventjes. Tot overmaat van ramp verliest Roda gister en is degradatie zeker en nu komt het... ik als trotse en fiere Limbo wordt gvd door mijn eigen neukslet een halve brabo genoemd... mad en hoe:mad:

cocktease:mad:

Ray gaat weer boos worden :(

Je bent 40 jaar en je heb nog nooit van hooikoorts gehoord?

ahahahahhahahahahaha:roflol:

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:roflol: ken nie wachten om vi oranje weer op tv te zien deze zomer

Terug
Naar boven