- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
ja dat ray zulke gains maakt, als hij nooit alcohol drinkt! wat dachten jullie dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee van hoe hoog je viel, en het zal wel meevallen, maar als je wel een flinke klap hebt gemaakt dan heb je nog een keer zo een hersenschudding. Beetje lullig als je in je slaap wegsukkelt en niet meer wakker wordtwow wil net trap oplopen en grijp leuning mis en val achterover er weer vanaf
eerste trede
bijna dood
Moet van mijn ouders weer werk gaan zoeken
Misschien toch maar eens taxipas gaan halen en in het weekeinde taxi rijden![]()

Ik heb ook pizza's bezorgd
Keer met audi rs6 bezorgd, was zo'n kerel achterin stadshagen die bestelde, ziek snel die pizza's gemaakt en toen met 250 km/h over die 70 km/h weg gereden, kerel keek ons echt aan met een poker face dat we zo snel waren.
Ik heb ook pizza's bezorgd
Keer met audi rs6 bezorgd, was zo'n kerel achterin stadshagen die bestelde, ziek snel die pizza's gemaakt en toen met 250 km/h over die 70 km/h weg gereden, kerel keek ons echt aan met een poker face dat we zo snel waren.
haha dat is toevallig, doet me denken aan keer met audi rs6 bezorgd, was zo'n kerel achterin stadshagen die bestelde, ziek snel die pizza's gemaakt en toen met 250 km/h over die 70 km/h weg gereden, kerel keek ons echt aan met een poker face dat we zo snel waren.
haha dat is toevallig, doet me denken aan keer met audi rs6 bezorgd, was zo'n kerel achterin stadshagen die bestelde, ziek snel die pizza's gemaakt en toen met 250 km/h over die 70 km/h weg gereden, kerel keek ons echt aan met een poker face dat we zo snel waren.
dat deed me denken aan toen die avatar nog niet een f**got wasMijn dag was verpest toen ik er achter kwam dat je tegenwoordig een gele kaart krijgt als je iemand een ecto noemt![]()
Mijn dag was verpest toen ik er achter kwam dat je tegenwoordig een gele kaart krijgt als je iemand een ecto noemt![]()
Mijn dag was verpest toen ik er achter kwam dat je tegenwoordig een gele kaart krijgt als je iemand een ecto noemt![]()
Is die niet van gisteren ?Iemand 5 kg zwaarder dan jij! dat maakt jou een ....!!!