Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

haha dat is toevallig, doet me denken aan keer met audi rs6 bezorgd, was zo'n kerel achterin stadshagen die bestelde, ziek snel die pizza's gemaakt en toen met 250 km/h over die 70 km/h weg gereden, kerel keek ons echt aan met een poker face dat we zo snel waren.
haha dat is toevallig, doet me denken aan keer met audi rs6 bezorgd, was zo'n kerel achterin stadshagen die bestelde, ziek snel die pizza's gemaakt en toen met 250 km/h over die 70 km/h weg gereden, kerel keek ons echt aan met een poker face dat we zo snel waren.

Haha dat is inderdaad wel heel toevallig.

Dat al mijn geld verdwijnt :roflol:

Heb in 1 week 200 euro uitgegeven en t enige dat ik me kan herinneren is 20 euro bij de kapper en 50 euro aan benzine maar die andere 130 euro heb ik geen idee :o

Ik moet maar eens alles met pinpas gaan betalen, kijken waar t allemaal blijft

Heb in 1 week 200 euro uitgegeven en t enige dat ik me kan herinneren is 20 euro bij de kapper en 50 euro aan benzine maar die andere 130 euro heb ik geen idee :o

aanbetaling voor je porsche? en 200 per week is weinig man... ken maten die maken tenminste 1000 per week op.

aanbetaling voor je porsche? en 200 per week is weinig man... ken maten die maken tenminste 1000 per week op.

200 aan contant geld dus ex pin :roflol: boodschappen, benzine enz betaal ik normaal gewoon met pinpas.

Moet nu maar gewoon alles eens met pinpas gaan doen

wow

#makinitrain #bigspender

werkmannen hier rechtover die om half 6 in de ochtend al beginnen te roepen naar mekaar :( No sleep, only rustled jimmies.

Nobody-cares-spongebob.jpg

Motivatie @ work is deze week echt HEEL ver te zoeken :rolleyes:

Terug
Naar boven