Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

moet je je afvragen waarom ze bij de kerk blijven als ze willen nken en dit toch al doen, ze geloven toch immers in een god die alles ziet wat ze doen:roflol:
Volgens mij zitten ze in straight denial of zo. Ook mensen die bepaalde delen wel geloven en andere niet, wtf?

Volgens mij zitten ze in straight denial of zo. Ook mensen die bepaalde delen wel geloven en andere niet, wtf?

mja dat laatste is gewoon selectief geloven, dit is letterlijk iets doen waarvan ze 100% zeker weten volgens hun geloof dat ze er keihard gestraft voor gaan worden, terwijl als ze gewoon hun priesterschap opzeggen en nken volgens de legit manier het geen probleem is voor hun god:roflol:

Vind 't prachtig. Haast zin om volgende keer een x anoniem naar een meet te gaan en dan al deze social akward DBB'ers eens even te zien autisten met elkaar op een meeting.
Als je toch als autist aan de kant wilt blijven staan kan je je evengoed mengen met de andere autisten. :trollface:

lol
wij hebben geheime meet gepland, waar geen r**ards komen :roflol:

de **** :roflol: alle DBB'ers die naar die meets gaan waarschijnlijk poeslief tegen elkaar op de meet en erna op DBB elkaar zitten bashen en uit te lachen met hoe socially awkward de andere wel niet is

only on dbb :roflol:

ik heb nog nooit lief gedaan tegen iemand op een meet, ik ben sociaal gestoord als ****

ik ben achteraf nog nooit gebashed, I was their too win friend

dat is een aanname

niemand zegt er iets van, dat is de waarheid

juwel ik herkende die phaggy avatar gelijk

2500yvp.jpg

/discussie

Terug
Naar boven