MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat is daar verkeerd aan? Als jij Sky kwijt was had je hem wss eindeloos lopen bellen huilend in de toiletten omdat je te sociaal gestoord bent iemand aan te spreken.

En ik doelde op de ontmoeting waar je niet meer dan alleen je naam vertelde en weg liep met je hoofd naar beneden toen Marieke en ik het gesprek een beetje opgang wouden helpen aangezien je pro bent in akward situaties maken.

Ohja en kap pls met karma sturen en profiel berichten, bvd.

Nu out.

Hahahaha woooow :roflol: Je neemt het echt allemaal te serieus man, t*ring :o
Volgende keer zorg je maar voor je eigen kaartje ;) Ik stond te praten met marieke bij de ingang, daarna naar binnen gegaan en later opgesplitst.
Maak er geen probleem van man :roflol: Neem het allemaal niet zo serieus..
(Er is niks verkeerd aan, ik geef alleen aan dat ik daarom weinig zei toen we je later nog eens zagen).

Wat is daar verkeerd aan? Als jij Sky kwijt was had je hem wss eindeloos lopen bellen huilend in de toiletten omdat je te sociaal gestoord bent iemand aan te spreken.

En ik doelde op de ontmoeting waar je niet meer dan alleen je naam vertelde en weg liep met je hoofd naar beneden toen Marieke en ik het gesprek een beetje opgang wouden helpen aangezien je pro bent in akward situaties maken.

Ohja en kap pls met karma sturen en profiel berichten, bvd.

Nu out.
zo ver gaan iemand de grond in te boren die al een laag zelfbeeld heeft is nu ook weer niet nodig bro, je laat je kennen:roflol: (no wk)

No problem, reageer je dan wel of loop je weer door als een autie?

tumblr_inline_mlmt08TepO1qz4rgp.gif

Wat een gestreste kippen hier, jullie hebben duidelijk nog geen yoga:o in jullie leven.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het was wel zo :o geen probleem, maar het was wél.
Met jou was sowieso awkward, ik had een beetje laat door dat jij het was en iedereen liet door elkaar heen enzo :roflol:

Ja ik zit weer met een grijns achter mn laptop :o

Volgende keer wel weer aanwezig trouwens, duurt alleen nog zo lang :(

Het was wel zo :o geen probleem, maar het was wél.
Met jou was sowieso awkward, ik had een beetje laat door dat jij het was en iedereen liet door elkaar heen enzo :roflol:

Ja ik zit weer met een grijns achter mn laptop :o

Volgende keer wel weer aanwezig trouwens, duurt alleen nog zo lang :(

kan jij niet gewoon elke ochtend, middag en avond een jointje opsteken? (denk dat veel dbbers wel willen bijleggen om dat voor je te financieren :))

Arnodsi is gewoon hartstikke awkward.

Doe eens allemaal normaal!

Ik vind Chloroform nog een beetje soft eerlijk gezegd, of is er na B dan ook een C?

Terug
Naar boven