- Waardering
- 796
hij heeft me zeker nog twintig minuten achter me aangezeten![]()
Aawh fuk, need for speed hot pursuit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij heeft me zeker nog twintig minuten achter me aangezeten![]()
net me laatste maaltijd op voor vanmiddag, alleen nog een shake en een mandarijntje voor vanmiddag.
****ing honger. cutting![]()
shit was 12 uur vergeten te eten, daar gaan m'n gainsGas bijgeven tijdens inhalen is verboden
Overigens gedraag ik me niet als een f**got in t verkeer, ik sein alleen als mensen naar rechts kunnen maar t niet doen. Als mensen echt vervelend doen ga ik wel gewoon via de vluchtstrook er langs.

shit was 12 uur vergeten te eten, daar gaan m'n gains

shit was 12 uur vergeten te eten, daar gaan m'n gains
Dus dat was jij, die mij tijdje terug inhaalde op de invoegstrook, over de vluchtstrook?
Onee, want het was een snelle auto
afgelopen paar maanden alleen paar weken terug in Brabant geweest met een gele gallardo
alleen met auto's van klanten rij ik niet over vluchtstrook hoorNot sure if 12 uur niet eten of om 12 uur niet gegeten.

afgelopen paar maanden alleen paar weken terug in Brabant geweest met een gele gallardo
Of t moet omgeving Amersfoort/Zwolle/Apeldoorn zijn daar rij ik regelmatigalleen met auto's van klanten rij ik niet over vluchtstrook hoor
---------- Post added at 12:57 ---------- Previous post was at 12:56 ----------
Om 12 uur

heb zo vaak pics in Dbb chat geplaatst