MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:o heb zo vaak pics in Dbb chat geplaatst

Tevens zijn t niet mijn auto's en is de reden dat ik er mee mag rijden dat ik niet als een f**got Showoff er mee loop te rijden

Nee nee, jij schept op dit forum nooooit op....:rolleyes:

Of om het op jouw manier te zeggen: :roflol::roflol::roflol:

Spierpijn als een modderfockinggod...

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

En Dit :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Spierpijn als een modderfockinggod...

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:35 ----------

En Dit :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jij als computertovernaar moet dit toch direct kunnen oplossen...

Nee nee, jij schept op dit forum nooooit op....:rolleyes:

Of om het op jouw manier te zeggen: :roflol::roflol::roflol:

Ik kan zijn posts niet zien maar wat een mong**l. In elk bericht op dit forum zegt hij in wat voor auto hij rijd en wat voor debiele actie hij wel niet uithaalt.

t*ring wat een berk, niet beledigend bedoelt voor t*ring en berken.

t*ring pc loopt de laatste weken te ouwehoeren met me, veel te kort lontje voor dit.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Heb er op meerdere sites last van, sommige woorden zijn onderstreept en als ik de muis eroverheen haal geeft die aan dat er een bestelling klaar staat, of andere reclame troep. Ben bang voor een virus, heb er weinig verstand van. Zie op DBB ook van die klote blokken tussen de berichten zoals in de pic aangegeven staat :s
Ik heb trouwens een add-blocker, maar dit zou er niets mee te maken moeten hebben lijkt me aangezien ik die al maanden heb?

Karma voor hulpvolle antwoorden natuurlijk!

29et8nq.png

Vandaag op opleiding portfolio gesprek gehad. Is een soort examen moment.
Heb 3 weken flikkerhard aan portfolio gewerkt.
Bij het gesprek wat overigens 5 minuten duurde beetje reflecteren etc, zegt die vrouw:
"portfolio hoef ik niet te zien, dat geloof ik allemaal wel"

Drie weken voor niks lopen zweten en stressen :mad::mad::mad:

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

t*ring pc loopt de laatste weken te ouwehoeren met me, veel te kort lontje voor dit.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Heb er op meerdere sites last van, sommige woorden zijn onderstreept en als ik de muis eroverheen haal geeft die aan dat er een bestelling klaar staat, of andere reclame troep. Ben bang voor een virus, heb er weinig verstand van. Zie op DBB ook van die klote blokken tussen de berichten zoals in de pic aangegeven staat :s
Ik heb trouwens een add-blocker, maar dit zou er niets mee te maken moeten hebben lijkt me aangezien ik die al maanden heb?

Karma voor hulpvolle antwoorden natuurlijk!

29et8nq.png

Ik zou ff bij je browser plugins kijken
Denk dat je iets geinstalleerd hebt wat dit veroorzaakt.
Zelf ook last van gehad

Zelf ook last van gehad

Tijdje geleden wel iets van TornTV erop gekregen omdat ik een album wou downloaden, kreeg in eens een aantal virus meldingen binnen die verwerkt zijn en krijg het programma niet verwijderd via configuratiescherm.
Misschien dat die nu eindelijk zijn slag slaat?
Hoe kom ik bij browser plugin? :o

Bij het gesprek wat overigens 5 minuten duurde beetje reflecteren etc, zegt die vrouw:

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Zelf ook last van gehad

http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/krijg-waarschijnlijk-virus-weg-364898/

Bij mij was dat niet het geval, enige wat mij hielp was andere browser installeren.

Tijdje geleden wel iets van TornTV erop gekregen omdat ik een album wou downloaden, kreeg in eens een aantal virus meldingen binnen die verwerkt zijn en krijg het programma niet verwijderd via configuratiescherm.
Misschien dat die nu eindelijk zijn slag slaat?
Hoe kom ik bij browser plugin? :o

Verschilt per browser.
Bij chrome type je bijvoorbeeld

Dan alles uitschakelen, website laden en kijken of het weg is.
Dan een voor een de plugins weer inschakelen en zo zie je wat de boosdoender is.

Hij kan ook onder extensies staan, zijn meerdere van dit soort programmas die het veroorzaken

Wat zijn virussen? :trollface:

Verschilt per browser.
Bij chrome type je bijvoorbeeld

Dan alles uitschakelen, website laden en kijken of het weg is.
Dan een voor een de plugins weer inschakelen en zo zie je wat de boosdoender is.

Hij kan ook onder extensies staan, zijn meerdere van dit soort programmas die het veroorzaken

Dat was het niet, ik heb via de link van ovosnovo naar het andere topic een anti-malware gedownload die 32 bedreiging van die klote torntv uitgeschakeld heeft :roflol:
Eindelijk dat klote programma er ook af en gelijk de rest van de problemen opgelost.

Karma voor de moeite! :thumb:

Mooi dat t opgelost is! :)

Zeker MBO?:roflol:

Griep dus ben bang dat ik met koningsdag in m'n nest lig. En ja, daar baal ik gvd van.

meeantje, waarom follow met één 'l' en niet met twee? Of ben ik nu niet aware?

Terug
Naar boven