- Waardering
- 2.135
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had gister Starbucks koffie mee genomen voor een vriendin en afgegeven bij haar werk..
Bleek ze bij haar pa te werken en nu denkt die hele familie dat ik haar vriend ben![]()
Gewoon een goede troll van Mark met nummer, neem aan dat hij niet serieus was.
Had gister Starbucks koffie mee genomen voor een vriendin en afgegeven bij haar werk..
Bleek ze bij haar pa te werken en nu denkt die hele familie dat ik haar vriend ben
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gewoon een goede troll van Mark met nummer, neem aan dat hij niet serieus was.

Ik dacht net echt dat ik dood ging. Mijn vriend heeft de nieuwe assault en ik wilde die ook eens proberen. Krijg ik opeens een hele rare drukkende pijn in mijn buik/borst en kreeg het mega warm?! En nu is het weer weg
Ik dacht net echt dat ik dood ging. Mijn vriend heeft de nieuwe assault en ik wilde die ook eens proberen. Krijg ik opeens een hele rare drukkende pijn in mijn buik/borst en kreeg het mega warm?! En nu is het weer weg
Pics van je hart?Ik dacht net echt dat ik dood ging. Mijn vriend heeft de nieuwe assault en ik wilde die ook eens proberen. Krijg ik opeens een hele rare drukkende pijn in mijn buik/borst en kreeg het mega warm?! En nu is het weer weg

Lekker gaan mee lullen met iedereen en over andermans rug leuk proberen te doen..
je kan dan wel is wat terug verwachten he..
niet zo stom opkijken nu...
---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------
ook
drugs verslaafde.....

neem een kopje koffie Ray.
Een kopje koffie van DE, maakt zelfs Ree gedwee