MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat is er zo moeilijk aan om elk om de beurt een set te doen? Als iemand me vraagt hoeveel sets ik nog moet doen stel ik bijna altijd voor om tussenin te werken. En omgekeerd ook, tenzij ze al met meerdere bezig zijn. Als je dat niet durft kan je maar beter gaan schaken ofzo.

Had gister Starbucks koffie mee genomen voor een vriendin en afgegeven bij haar werk..

Bleek ze bij haar pa te werken en nu denkt die hele familie dat ik haar vriend ben :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Had gister Starbucks koffie mee genomen voor een vriendin en afgegeven bij haar werk..

Bleek ze bij haar pa te werken en nu denkt die hele familie dat ik haar vriend ben :roflol:
maxresdefault.jpg

Ik dacht net echt dat ik dood ging. Mijn vriend heeft de nieuwe assault en ik wilde die ook eens proberen. Krijg ik opeens een hele rare drukkende pijn in mijn buik/borst en kreeg het mega warm?! En nu is het weer weg

Ik dacht net echt dat ik dood ging. Mijn vriend heeft de nieuwe assault en ik wilde die ook eens proberen. Krijg ik opeens een hele rare drukkende pijn in mijn buik/borst en kreeg het mega warm?! En nu is het weer weg

Misschien nam je een te kleine dosis.

Je weet dat assault anaboluh zijn he ?

Lekker gaan mee lullen met iedereen en over andermans rug leuk proberen te doen..
je kan dan wel is wat terug verwachten he..

niet zo stom opkijken nu...

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

ook

drugs verslaafde.....

Lekker gaan mee lullen met iedereen en over andermans rug leuk proberen te doen..
je kan dan wel is wat terug verwachten he..

niet zo stom opkijken nu...

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

ook

drugs verslaafde.....

OOOOOOOOOOOOOOOOO SHIIITTTT DIS GUNNA B GUUUT:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

neem een kopje koffie Ray.

Een kopje koffie van DE, maakt zelfs Ree gedwee

neem een kopje koffie Ray.

Een kopje koffie van DE, maakt zelfs Ree gedwee

Ik zit ook aan de koffie :)
ik zie het probleem ook niet zo, wie de bal kaatst kan u'm terug verwachten.

ik weet dat er een risico aan vast zit (bescherm status) maar dan weet je ook weer genoeg..

Terug
Naar boven