Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

article-2446396-188DAFA700000578-990_634x637.jpg

Probeer ik iemand op te vrolijken is het nog niet goed, zucht...

Koop al jaren van die 1L water flessen van spa. Na een week of anderhalf gaat die hele dop stinken, etiket eraf, ingedeukt.. Ik gooide ze altijd weg.

Vandaag kwam ik er dus achter dat er gewoon statiegeld op die dingen zit. Sowieso over de 10 euro aan die krengen weggeflikkerd

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:23 ----------

Oh bah dat lijkt me k*t..

Sportbroekje besteld, haal ik het net uit de doos.. ziet het er wel erg klein uit :rolleyes: Kindermaatje ???

Broekje ziet er toch ook niet uit man..

Weetje zeker dat die niet gewoon alleen een kinderbroekje was?

MEH meh MEH :mad: ik heb werkelijk nog nooit z'n k*t dag meegemaakt..:o
alles maar alles gaat niet of k*t..

struikel ik net nog over een van me dumbels heen, spiegel aan gort ,
vol met me klauwen erin :rolleyes:

Nee ik wordt niet echt vrolijk vcandaag..
gelukkig is dbb altijd zijn vriendelijke zelf , met al de leuke gebruikers....

nog bedankt...

MEH meh MEH :mad: ik heb werkelijk nog nooit z'n k*t dag meegemaakt..:o
alles maar alles gaat niet of k*t..

struikel ik net nog over een van me dumbels heen, spiegel aan gort ,
vol met me klauwen erin :rolleyes:

Nee ik wordt niet echt vrolijk vcandaag..
gelukkig is dbb altijd zijn vriendelijke zelf , met al de leuke gebruikers....

nog bedankt...

Haha ik heb wel een goede dag :D

Net zon ecto knuppel 2.00 m 73 kilo komt de zaal binnen. Ik bereid me voor om een recht stuk te lungen, warm mezelf even op, zet me muziek aan, dumbbells leg ik klaar, hooks om. Klaar om te beginnen. Komt deze vent precies in mijn pad staan, en met 4 kilo dumbbells in beide handen 4 lunges per been maken. Prima verder, moet hij weten. Ik wacht even en hij loopt weer weg.

Vervolgens wil ik gaan squatten, het is legday. Ik loop naar 't squatrek met het idee dat het vrijdagavond is en lekker rustig, en dat ik dus benen goed kan knallen, staat die vent daar! Ik ben net goed in mn eigen wereldje, met muziek op en warmgedraaid, kan ik gaan wachten. 'Hoeveel setjes moet je nog?' 'Nog 3 snel achter elkaar.' Oke prima, ik wacht wel. Even wachten, vervolgens even pissen en voelen hoe ik ondertussen weer afkoel door 't wachten. Ik ga weer op t bankje naast hem zitten, en neemaan dat die vent wel even opschiet. Neehoor, na elke set gaat hij eerst even op zn telefoon, vervolgens de gewichten verwisselen en dan nog even pauze houden, en hij maakt hij halve squats. Na nog 2x deze oefening gedaan te hebben en ikzelf ondertussen volledig afgekoeld kan ik dan eindelijk beginnen.

Na squats doe ik altijd legpress. Ik loop naar 't legpress apparaat, ga de bocht om en.. Potverdomme daar zit die knuppel weer! Ik ontplof van binnen van frustratie, een trainer ziet het en gelukkig kon ik bij hem m'n frustratie uiten. Ik zie een meid naar hem toelopen, en denk 'Ja jij gaat niet voor mij sneaken jongedame'. Loop dus richting hem, ga op een afstandje op een leeg bankje zitten en wacht tot die klaar is. Blijkt z'n vriendin te zijn. 2 minuten babbel, vervolgens weer halve legpresses terwijl hij rustig verder babbelt en zn setje afmaakt. Ik geef hem een scherpe blik, hij kijkt dom terug met z'n vissenogen en doet daarna nog een set. Daarna kan ik dan éindelijk verder. Hele vent verder niet meer gezien die avond.

Godsamme zeg wat kan ik me ergeren aan mensen die sloom zijn op apparaten en eerst een halfuur kletsen tussen hun apparaten. Als ik iemand zie wachten bied ik altijd aan dat we om en om kunnen, en als er iemand écht wacht dan voel ik me altijd gehaast en maak ik snel 't setje af. Ik vraag me écht of of sommige mensen nou gewoon zo dom zijn en 't niet doorhebben, of dat ze het gewoon leuk vinden serieuze mensen die op willen schieten te stangen. Hij keek ook nog zon ****ing dom uit zn ogen. En dan dat slome gedoe.. Dit soort mensen sleep ik t liefst aan hun nek 't apparaat uit.

'hooks om' r u a pirate?

Lief dagboek

Je kon ook vragen of je mee mocht squatten en legpressen

of ben je daar te sociaal awkward voor?

Terug
Naar boven